minaberattelser

Direktlänk till inlägg 5 maj 2012

I'm the king of whatever I want to be, del 31

Av minaberattelser - 5 maj 2012 08:39

Eric började skratta och tittade sedan på mig med den där blicken som sade: payback..

Jag brydde mig inte, han gjorde aldrig särkilt bra paybacks ändå.

Efter frukosten gick vi ut på altanen, vi satt bara där och snackade i flera timmar. Det var härligt. Konversationerna slutade aldrig med honom. Jag älskade det. Jag älskar honom

------------------------------------------------------

   


                                     (håret)
Resten av dagen gjorde vi inte så mycket. Eric gick hem typ vid fem för att han skulle fixa sig lite och äta innan. Själv satt jag kvar framför tvn i en timme till. Jag sneglade på 
klockan och såg att den var 6. Snabbt reste jag mig upp och skuttade in på toaletten för att ta en dusch i en kvart ungefär. Efter det torkade jag mig, fönade håret och sminkade mig. Jag tittade in i spegeln och såg mig själv. För första gången på några år kände jag mig vacker. Jag visste att det var Erics ord som hade stärkt mig. Jag var stark, stark och vacker.


Efter att jag hade sminkat mig klart fixade jag håret. Det blev lite lockat hår, enkelt, men fint.  Jag sneglade lite snabbt på klockan och såg att den var kvart över sju. Hade allt det här verkigen tagit så lång tid?

Jag började plocka ihop mina sminksaker, hårsaker och allt annat jag hade framme och spurtade upp för trappan. Klänningen jag skulle ha var enkel, men fin. Riktigt fin. Jag älskade den, och var det party så var det!

Jag drog på mig klänningen, tog en sista blick i spegeln och sprang sedan ner för trappan. Precis vid sista trappssteget plingade det på dörren. Jag visste mycket väl vem det var. Och såhär exhalterad hade jag nog aldrig varit.

Snabbt öppnade jag dörren och skulle precis hoppa in i Erics famn när jag såg vem som egentligen stod där.

- T-tiff? Vad gör du här? frågade jag förvånat.

- Jag tänkte att vi kunde hänga lite? svarade hon med ett drygt uttal.

Jag himlade lite snabbt med ögonen och tittade sedan på henne.

- Som du kanske ser så är jag upptagen.

- ja, vart fan ska vi? frågade hon och såg plötsligt lite arg ut.

- JAG, ska träffa Eric.

- Jaha, så vadå, jag kom hit i onödan? 

- Det ser ut som det ja, svarade jag henne.

- Så jävla dryg du är, du kunde ju åtminstone sagt något? utbrast hon och tittade ilsket på mig.

Jag började plötsligt skratta.

- Du har ju inte ens sagt att du ska komma? 

Tiff tittade surt på mig, vände på klacken och gick iväg. Ja, då blev man av med henne.

Jag saknade henne inte ens, det är lite konstigt, men jag gör inte det. Faktiskt, jag mår mycket bättre utan henne. Vilket är helt absurt eftersom en tid kunde jag inte leva utan henne. Jag suckade och tittade mig i spegeln. Jag såg ganska okej ut faktiskt. Ett leende spreds över min spegelbild. Hon såg lycklig ut, vacker och stark. Det tog ett tag innan jag faktiskt fattade att det var jag där, att det var jag som stod där i spegeln och tittade tillbaka. Jag var vacker. 

I'm beautiful.


------------------------------------------------------------

Skrivet av Mimmi eftersom Maria var i sin stuga, hoppas ni gillar det, förlåt att det inte kom ut igår, hände lite saker då så ah, men men :)

Flåt för det är lite lite text...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards