minaberattelser

Direktlänk till inlägg 13 maj 2012

I'm the king of whatever I want to be, del 33

Av minaberattelser - 13 maj 2012 19:56

Eric beställde en vodka till och jag började känna mig lite yr men valde ändå att beställa en jag med. 
När Eric hade svept ännu en vodka ställde han sig upp framför mig och höll ut handen.

-Får man lov? frågade han.

-Självklart, sa jag och tog hans hand och ställde mig upp.
---------------------------



(Brad) 

Jag och Eric fortsatte att dansa och det såg inte ut som om Brad och hans tjej hade tagit någon paus de heller. Jag fattar inte hur han kan göra såhär mot Tiffany, inte för jag bryr mig om henne. Men endå, man kan inte bara gå och strula med någon annan om man är på G med någon annan? Eller är det bara jag som har uppfattat hela den här "respektera dina älskade" grejen fel?

Jag struntade i honom och fortsatte att dansa med Eric ett tag till. Men efter ungefär tio låtar kände jag att jag verkligen behövde gå på toa, så jag skrek det i hans öra och Eric nickade och vi gick åt olika håll.
Han -> Baren.
Jag -> Toan.

Jag kilade in på toan, som vanligt var den ju sjukt äckligt, inte för jag hade förväntat mig något annat.
Jag tog lite papper för att först torka bort lite kiss, sedan satte jag dubbelt över själva toaletten så att jag inte satt på själva toalett sittsen.
Och jag säger bara det, jag är inte ett sånt här "åh bacilleer!!!!", men det är sjukt äckligt med andras kiss.

Jag gick ut från toan och tvättade sedan händerna, när jag sedan skulle torka dem kom Brad's nya tjej in genom dörren.

- Åh, hejsan! svamlade hon.

Stackars tjej, skit full.

- Hej hej! svarade jag trevligt.

- K-kan du... hjälpa mig? frågade hon och tittade på mig.

Jag log lite tvekande.

- Vad vill du ha hjälp med?

- Kissa, jag måste kissa, mumlade hon och gick sedan in i ett av toalett båsen.

Jag skrattade lite och skakade på huvudet, snacka om patetisk tjej.

Mina fötter värkte inte ännu, jag bestämde mig för att leta reda på Eric och sedan dansa lite till. 

Hotter then fire spelades och man rycks verkligen med i den låten, jag stod och spanade in i baren medans jag rörde mig lite för mig själv. Någon tog tag i min midja och började dansa nära, jag lät den dansa med mig och rörde mig i takt med musiken. 

Mina instinkter sade dock att det inte var Eric som stod bakom mig, jag vred lite på huvudet och såg Brad dansa bakom mig. Snabbt vred jag tillbaka huvudet och visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.

Jag ville inte dansa med honom, han var inte bra för mig. Precis när jag hade kommit över honom ska han komma och försöka vara nära. All ilskan som kom svämmade nästan över.

Plötsligt vände jag mig om och bara stirrade på honom, Brad log ett snuskigt leende.

- Well hello there! skrek han.

Jag kände på hans andedräkt att han var full. Riktigt full. 
Mina ben började skaka, jag visste mycket väl vad han var kapabel till att göra när han var full.

Min hjärna sa åt mig att gå därifrån, men mina ben rörde sig inte ur fläcken. Brandon kom närmare och dansade som aldrig förr. Jag stod helt still, gav honom ingen respons.

Jag försökte skicka tankar till Eric, så han kunde komma och rädda mig från den här galningen. Men han syndes inte till heller. Min blick fördes desperat över lokalen och hittade Eric, han stod och dansade med några tjejer och några killar från skolan.

Jag ville skrika på honom, ropa åt honoma att komma hit, eller ännu hellre, slå Brad.

Men varken mina ben eller mina händer rörde sig. Jag ville dra härifrån. Bara gå, men jag kunde inte lämna Brad.

- Steph, vafan, dansa då? skrek Brandon.

Min blick mötte hans och jag såg in i hans gröna ögon. Tänk att jag hade tyckt att de var fina? Mina känslor var påväg att koka över, detta fick bara inte hända. 

Hela jag darrade nu, jag var påväg att göra något jag verkligen skulle ångra.

----------------------------------------------------
Skrivet helt och fullt av Mimmi (: 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards