minaberattelser

Direktlänk till inlägg 29 maj 2012

I'm the king of whatever I want to be, del 34

Av minaberattelser - 29 maj 2012 16:45

Men varken mina ben eller mina händer rörde sig. Jag ville dra härifrån. Bara gå, men jag kunde inte lämna Brad.

- Steph, vafan, dansa då? skrek Brandon.

Min blick mötte hans och jag såg in i hans gröna ögon. Tänk att jag hade tyckt att de var fina? Mina känslor var påväg att koka över, detta fick bara inte hända. 

Hela jag darrade nu, jag var påväg att göra något jag verkligen skulle ångra.

------------------------------------------------------

Han gned sin kropp mot min och försökte få mig att dansa, jag stod fortfarande stilla och förstod inte vad jag skulle göra.

"Eric" dök upp i mitt huvud och den tanken fick mig att putta bort Brad lite lätt och så gick jag därifrån.

Eric såg jag inte någonstans så jag gick och satte mig vid baren. Jag beställde en vodka och svepte den direkt. 
Varför lät jag honom?! Varför knuffade jag inte bort honom direkt? En bra flickvän skulle knuffa bort alla andra killar direkt..

Jag tog en till vodka och hörde att någon kom bakom mig.
Han vände på mitt huvud och pressade sina läppar hårt mot mina. Han pressade in sin tunga emellan mina läppar och våra tungor lekte med varandra. Jag bara blundade och besvarade kyssen men började fundera på om det verkligen var Eric som kom och kysste mig.

Jag kisade försiktigt med ögonen och avslutade kyssen när jag såg vem det var... 
Jag vände hastigt bort huvudet.

-Följ med mig till toan Steph, sa Brad i mitt öra och jag rös till.

-Glöm det Brad! fräste jag.

-Jag vet hur gärna du vill det, men du vågar inte, viskade han i mitt öra.

-Brandon låt mig vara ifred, det sista jag vill är att följa med dig till toaletten.

Jag puttade honom i från mig och stirrade in i hans ögon. 

Han fnös högt och suckade lite lätt.

-Har jag inte sagt åt dig att inte ljuga för mig? utbrast han för att sedan kyssa mig på kinden men gick faktiskt iväg. 

Jag satt kvar på barstolen, mycket besviken på mig själv...

-Två till vodka tack, sa jag till bartendern och jag fick mitt önskemål.

Jag svepte båda snabbt och bestämde mig för att leta efter Eric. Jag ställde mig upp och vinglade snabbt till. Mina ben kändes som spaghetti och jag lutade mig snabbt mot stolen igen. Jag gjorde ett nytt försök och tog ett steg men föll ihop på golvet.
Jag låg där hjälplös ett tag och försökte komma upp. Det gick inget vidare men sedan tog någon tag i mig och hjälpte mig att komma på benen igen.

Det var ingen jag kände igen utan bara någon artig kille som ville hjälpa mig.

-T-Tack-k, sa jag till honom och stod med armarna runt barstolen.

Plötsligt dök Eric upp och tittade förvånat på mig. 

-Vad håller du på med?! sa han argt och jag såg honom bara som en suddig figur. 

-V-Va? Ing-Inget.. svarade jag lågt tillbaka. 

Han bärde upp mig i sin famn och bärde mig som en bebis ut ur festlokalen.


-Hur mycket har du druckit älskling? frågade han och strök mig över kinden.

Jag hade inte ork att svara och jag vet inte svaret heller.
Jag lutade mig mot hans bröstkorg och mina ögonlock blev tyngre och tyngre.

-J-Jag vill inte vara kvar här.. sa jag med ledsen och svag röst.

Han kramade om mig och antagligen somnade jag.

.

Jag vaknde i en skön säng och öppnade försiktigt ögonen. Jag hade jätteont i huvudet och det kändes som jag inte kunde röra mig.

Jag vände försiktigt på huvudet och där låg Eric och tittade på mig med sorgsna ögon.  

- Hej, mumlade jag.


-Älskling, hur är det? frågade Eric

Jag tog ett djupt andetag och kände efter, hur är det? 
Det snurrar i huvudet och min kropp känns helt död.

-Ja, jag vet inte... ganska bra tror jag, mumlade jag som svar.

-Du får inte skrämmas sådär... sa Eric och kramade mig hårdare och vilade sin haka mot min axel.


- Vad hände egentligen? Frågade jag och tittade in i hans ögon.

Eric sneglade bort innan han tillslut svarade mig.

- Du typ svimmade i min famn, jag trodde du hade tagit droger eller nått, du skrämmde mig verkligen.

Ett litet "awh" klämmde sig ur mina läppar och jag kramade om Eric. Han brydde sig verkligen, det gjorde han.

--------------------------------------------------------------

HAHA JAG VET ATT UPPDATERINGEN SUGER BAJSKORV MEN DET SKA VI FANIMEJ ÄNDRA PÅ..

Mycket med skolan bara, duvet, såhär sista veckorna, men det ska bli bra nu tjejer (kanske killar?:o)!

Pusshej! /Mimmi & Maria 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards