minaberattelser

Alla inlägg den 30 maj 2012

Av minaberattelser - 30 maj 2012 21:14

Vi skriver ett riktigt långt inlägg här, det kommer verkligen vara stort, eftersom det är sista :)

Vi vill gottgöra er för våran SKITDÅLIGA uppdatering!

Så bara så ni vet kan det ta en till två dagar till att skriva det, men tro mig, det kommer vara värt väntan!

Nästa kapitel är späckat med känslor och drama, för att sedan avsluta allt ;)

Någon som längtar? :D


Kom ihåg att skriva en liten egen prolog i


kommentarsrutan för att kunna påverka


nästa berättelse!


Tack på förhand älsklingar<3


/M&M

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards