minaberattelser

Direktlänk till inlägg 6 maj 2012

I'm the king of whatever I want to be, del 32

Av minaberattelser - 6 maj 2012 18:38

- Du har ju inte ens sagt att du ska komma? 

Tiff tittade surt på mig, vände på klacken och gick iväg. Ja, då blev man av med henne.

Jag saknade henne inte ens, det är lite konstigt, men jag gör inte det. Faktiskt, jag mår mycket bättre utan henne. Vilket är helt absurt eftersom en tid kunde jag inte leva utan henne. Jag suckade och tittade mig i spegeln. Jag såg ganska okej ut faktiskt. Ett leende spreds över min spegelbild. Hon såg lycklig ut, vacker och stark. Det tog ett tag innan jag faktiskt fattade att det var jag där, att det var jag som stod där i spegeln och tittade tillbaka. Jag var vacker. 

I'm beautiful.
--------------------------------------------------------

 

Det plingade åter igen på dörren bara några sekunder senare och jag öppnade med blängande ögon och trodde det var Tiffany som hade kommit tillbaka. Istället möttes jag upp av ett par underbara bruna ögon och ett gulligt leende.

-Eric! sa jag glatt och hoppade in i hans famn. 

Han bar upp mig och jag klämde fast mina ben runt hans midja för att hålla mig kvar. Han gick lätt in genom dörren som om jag bara vägde några kilo. 

-Hej babe! Vad snygg du är! sa han medans han släppte ner mig igen.

Han hade en blå shorta och ett par bruna kaki shorts, han var som hämtad ur en film.

-Desamma! sa jag och kysste honom.

-Vad gjorde Tiffany här då? Jag såg att hon kom härifrån.

-Ja fråga inte mig, sa jag och fnissade lite.

Han tittade undrande på mig.

-Men seriöst? sa han sen och ville ha ett bättre svar.

-Asså... hon är knäpp... och typ låtsas som vi är kompisar fortfarande...

Han tittade på mig med ledsna ögon och kysste mig. 

-Säg till om du vill prata om det, sa han och fortsatte se lite ledsen ut.

-Nej jag skiter i henne, jag orkar inte bry mig om henne längre, sa jag och ställde mig på tå för att kyssa honom igen.

Vi var hemma en stund och chillade innan vi gick mot bussen. 
Det var några andra på busshållsplatsen i våran ålder som antagligen också skulle till festen. Det skulle bli världens drag, det var jag 100 % säker på. 

När vi satt på bussen kom jag på att Tiffany inte hade fattat att jag skulle på fest, alltså skulle varken hon eller Brad åka dit. Ännu mer prefekt. Jag skulle ha kul, mer kul än någonsin. Med Eric. Allt skulle vara perfekt. I minsta detalj.


Vi kom ner till stan på några minuter och Eric visade vägen, fast det skulle inte behövas egentligen. Med tanke på att så gott som alla från bussen gick åt samma håll. Alla hade lite mer utmanande kläder på sig, så jag ångrade inte att jag tog min svarta tighta, korta klännning med ganska mycket urringning.

Tillslut kom vi fram till en lokal fullt med människor och vi gick rakt in i folkmassan. Jag följde efter Eric till baren och han beställde en starköl och jag tog en cider. 
Jag smakade på cidern, den var god men jag kände mig feg på något sätt när jag såg alla andra beställa de starkaste vodkorna och dricka upp de på en gång.

Eric gick plötsligt bort till några andra killar och snackade, så jag satte mig på en barstol och beställde en vodka. 
Jag tog en stor klunk och kände igen smaken väl ifrån Atlanta. 
Man kan inte direkt säga att vodkan var god men det var skönt att dricka det på något sätt. Man känner sig fri när man dricker sprit.

Jag svepte en till vodka och tittade bort mot dansgolvet.
Där var det mycket folk som dansade tillsammans två och två. De såg ut som om de typ juckade mot varandra. 
Plötsligt fick jag syn på Brad på dansgolvet. Fan! Jävla fucking skit! Han skulle ju inte vara här! Han dansade vilt med någon tjej jag aldrig har sett förut, bara han inte såg mig. Han skulle fan inte få förstöra den här kvällen för mig. Jag tog snabbt en sista klunk vodka och gick fram till Eric. Han tittade frågande på mig och jag drog med mig honom ut på dansgolvet. Vi dansade riktigt nära, verkligen gned våra kroppar emot varandra. Efter ett antal låtar kunde jag känna att han var lite mer än bara attraherad. Jag bara log och började gnida mig ännu hårdare emot hans kropp. 

Eric såg ut som om han inte visste vart han skulle ta vägen.

- Fan Steph! Ge dig! Jag får ju kåtslag för fan! skrek han i mitt öra för att överrösa musiken.

Jag bara skrattade och vände mig om så jag hade min rumpa emot honom istället. 


Mitt i en dans märkte jag att vi kom alldeles för nära Brad och hans "danspartner". 
Han fastnade med blicken när han såg mig och jag mötte hans blick en kort stund. Snabbt tittade jag bort igen men det var nog för sent. Han måste ha fattat att jag såg honom också.

Jag styrde mig och Eric en bit därifrån och fortsatte sedan att gnida min kropp mot hans i takt till musiken. 
Han tog bort en slinga hår ifrån mitt ansikte och kysste mig, samt tryckte in sin tunga i min mun. Våra tungor lekte med varandra en lång stund och han drog ner sina händer på min rumpa. 


Vi fortsatte dansa ett par låtar till och gned våra kroppar emot varandra. Jag började verkligen bli utmattad i kroppen men ville inte sluta dansa.


-Ska vi ta en paus? skrek Eric i mitt öra när ännu en ny låt började.

-Gärna! skrek jag tillbaka och vi gick hand i hand mot baren.

Vi satte oss i en varsin barstol och beställde varsin vodka.
Det var riktigt skönt att sitta ner men jag ville bara tillbaka och dansa igen. Jag passade på att se mig omkring lite medans vi satt ner men det mesta man såg var massa människor överallt. 
Borta vid en vägg såg jag Brad stå och vrålhångla med den tjejen han hade dansat med hela kvällen. Det var faktiskt en skön syn, att se honom hångla med någon annan. Det kan ju betyda att han slutar gå och irritera mig hela tiden.

Eric beställde en vodka till och jag började känna mig lite yr men valde ändå att beställa en jag med. 
När Eric hade svept ännu en vodka ställde han sig upp framför mig och höll ut handen.

-Får man lov? frågade han.

-Självklart, sa jag och tog hans hand och ställde mig upp.

------------------------------------------------------------------

Skrivet av både Mimmi och Maria.
Enjoy!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards