minaberattelser

Direktlänk till inlägg 11 april 2012

I'm the king of whatever I want to be, del 25

Av minaberattelser - 11 april 2012 19:15

Jag ville att allt skulle vara som vanligt, men så var det inte. För jag var inte normal. Jag har skador, psykiskt. Och det är Brad's fel. Jag vågar inte ens gå ut i mörker längre, för jag tror han ska komma. Jag vågar inte gå till en strand, för jag tror han ska komma. Jag vågar inte vara ensam, för jag tror han ska komma.
Han har skrämt mig, så mycket. Jag vill bara bort. Verkligen. Men jag vill inte lämna Eric. Tiffany är en jävla svikare, han kan satsa på henne istället. Hon vill iallfall ha honom.

Best friends should stay bestfriends

--------------------------------------------------------


http://www.youtube.com/watch?v=jg4wWI9mvG0&feature=fvst

(Lyssna medans ni läser   

-Vad är det? frågade Eric undrande och avbröt mitt funderande.

Jag tittade mot honom och såg en lite orolig blick. Han la armen runt mig och pussade mig i pannan.

-Tiffany, hon är inte som vanligt...., sa jag tyst.

Medans jag sa det blev jag påmind av att Eric är min ända vän jag har kvar... Hur ska jag klara mig utan honom ifall något händer?

Han kramade om mig ännu hårdare och tog upp min haka en bit för att sedan kunna kyssa mig.

-Det blir nog bra babe, sa han sen.


När vi kom hem till han åt vi mellanmål och jobbade med grupparbetet, faktiskt. Vi jobbade länge och blev tillslut klara. 
Båda andades ut och var lättade över att inte behöva jobba med det mer. Min mage skrek efter mat när vi var klara.

-Vill du äta på restaurang älskling? frågade Eric och log gulligt.

Jag sken upp och log tillbaka.

-Visst, fast då måste vi åka till mig och hämta pengar också..., började jag. 
Men han avbröt mig. 

-Nej. Jag bjuder såklart! sa han och log ännu större.

-Men det behövs inte bebi, kom vi åker till mig, försökte jag övertala honom.

Han tittade lite tjurigt men oseriöst på mig.

-Jag vill bjuda! 

Jag fnissade och ryckte på axlarna.

-Gör det då, sa jag och lutade mig fram och kysste honom. Han besvarade kyssen väl och våra tungor möttes.

Sedan klädde vi på oss ytterkläderna och gick mot busshållsplatsen.
Min mage kurrade lite väl högt på vägen dit.

-Haha, äru hungrig? frågade Eric och fnissade.

- Kanske lite, svarade jag honom oskyldigt och log stort.

Mina läppar suktade efter hans, jag ville så gärna ha honom i min famn, bara kela med honom.

Men nu skulle vi på resturang. HA, trodde jag va?
Eric körde sin bil till Macdonalds, beställde sin mat och till mig också. Jag visste vilken Macdonalds fantastiker han var, så varför blev jag ens förvånad?

Efter maten drog vi hem till honom igen, vi satt där och bara mös. Eric satte på Titanic och jag satt där och grät som en barnunge. Men det var mysigt, för Eric höll om mig hela, hela filmen. Skit mysigt!

Filmen var slut och vi satt kvar där, fortfarande med blicken mot tvn, fortfarande med mina tårar som rullade ner för kinderna. Eric hade gjort sitt bästa för att torka bort dem, men de kom för snabbt och det var för många. Han gav upp efter nån minut. På nått sätt var det endå skönt att bara låta det rinna. Jag hade ju inte gråtit på några veckor, även fast jag hade känt för det flera gånger. Verkligen. Men jag hade hållt dem inne. Man kanske inte ska göra det? Man kanske ska låta det rinna, när det behövs menar jag. Tänk om det är så..

Eric avbröt mitt tänkande för andra gånger under den här dagen, jag kunde inte undgå att inte bli lite irriterad. Kan inte människan låta mig tänka ifred?!

- Skulle du vilja sova över här ikväll? frågade han mig och log sådär gulligt.

Jag kunde inget annat än att le tillbaka och nicka. Han var ändå rätt söt den där irriterande skitungen!

Klockan tickade rätt högt så mina ögon drogs mot den. Jag gapade stort, den var redan halv ett på natten.

- Kanske dags att sova ändå? konstaterade jag med en lätt knyckning på huvudet mot klockans håll.

Eric tittade på den och reste sig sedan upp, fattade min hand och drog med mig in i badrummet.

Vi borstade tänderna tillsammans, Eric skrattade åt saker som inte ens var roliga, men de lät så roligt när han sa det med tandborsten i munnen! Vi skrattade oss igenom tandborstningen och sedan la vi oss i hans säng. Eric låg nära mig, riktigt nära. Hans kropp pressades emot min och det var mysigt. Jag fattade ena hans hand så jag låg i en obekväm ställning men det gjorde inget, för jag hade hans hand. Det var det enda jag brydde mig om.


Eric's andra hand vandrade från mitt lår upp till mina bröst, jag hade inget emot det. Han var ändå min pojkvän. Eric's hand masserade mitt ena bröst. Han gjorde det varken för hårt eller för löst, helt perfekt. Dessvärre kunde jag känna något resa sig där nere. Hans "sak" nuddade min neder del av rumpan. Det började kännas lite obekvämt.

Eric's andra hand släppte min och vandrade ner till mina lår, han försökte sära på mina ben. Jag visste var det här skulle leda. Snabbt vände jag mig om för att säga åt honom att inte fortsätta, att jag inte var redo för det här ännu.
Han missuppfattade hela situationen, min kropp pressades mot honom ännu mer, jag kunde känna hur det rörde sig där nere. Eric's läppar fann mina, för en gångs skull ville jag inte möta hans läppar. Allt var så obehagligt. Flashacken från när Brad hade gjort ungefär samma sak spelades upp i mitt huvud. Tårar rann ner för mina kinder. Jag klarade inte av det här.

Varför skulle det här hända?

Why you?

--------------------------------------------------------------

Tjena tjena, jag vet att vi har typ sämst uppdatering, ingen av oss har skrivlust, ingen har fantasi, ingen orkar..

Listan är lång!

Så vi har beslutat oss för att ta en bloggplaus strax, vi kanske skriver ett eller två kapitel till och sedan blir det bloggplaus, vet inte om den blir lång eller kort, men en bloggpaus blir det snart iaf!

Älskar er!

Skrivet av Mimmi och Maria. 



 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards