minaberattelser

Direktlänk till inlägg 13 april 2012

I'm the king of whatever I want to be, del 26

Av minaberattelser - 13 april 2012 17:17

Eric's andra hand släppte min och vandrade ner till mina lår, han försökte sära på mina ben. Jag visste var det här skulle leda. Snabbt vände jag mig om för att säga åt honom att inte fortsätta, att jag inte var redo för det här ännu.

Han missuppfattade hela situationen, min kropp pressades mot honom ännu mer, jag kunde känna hur det rörde sig där nere. Eric's läppar fann mina, för en gångs skull ville jag inte möta hans läppar. Allt var så obehagligt. Flashacken från när Brad hade gjort ungefär samma sak spelades upp i mitt huvud. Tårar rann ner för mina kinder. Jag klarade inte av det här.


Varför skulle det här hända?


Why you?


-----------------------------------------------------------

Han la sig över mig och samtidigt som han kysste mig vandrade hans händer ner mot mina lår igen. Han drog ner mina trosor och smekte mig på insidan av låren. Nu var det bara obehagligt, jag ville inte. Inte nu!
Han skulle precis börja massera mitt privata ställe, men jag ville stoppa honom.

-E-Eric...,mumlade jag.

-Vad?
Trots mörkret såg jag hans konstiga blick. 

Jag öppnade munnen men kom inte på något att säga så han fortsatte att smeka mig och vandrade ännu längre uppåt. Jag kände hans fingrar vid mitt ställe. Han hann inte stoppa in fingrarna längre än bara någon centimeter förrän det gick över gränsen.

-SLUUUUUTA!!
utan att tänka mig för skrek jag högt.

Han skakade till och kastade sig ner från mig.

-Vad fan gör du??! han skrek tillbaka och jag kände mig dum.

Jag drog upp mina trosor och tittade mot honom.

-Jag-jag vill inte..., mumlade jag.

Det blev tyst en stund.

-Inte nu..,la jag till sen.

Jag kände hans blick bränna på mig, jag tror att han blev arg. Men han mådtse respektera mig. Det blev tyst en stund igen och jag hann fundera på vad som hände.

-Älskling..,började jag försiktigt och smekte honom lite på kinden.

-Nej, rör mig inte! utbrast han.

Han puttade snabbt bort min hand och tog en hand på min axel och en på höften och puttade bort mig en bit, så jag nästan låg längst ute på kanten. Själv låg han så nära väggen som möjligt.

Jag tittade helt paff på honom men han tittade inte på mig, utan vände på sig och låg med ryggen mot mig. 

-Eric... jag kan förklara... viskade jag oroligt.

Han låg kvar likadant och tydligen låtsades som jag inte hade sagt något. En lång tystnad uppstod och tillslut la jag mig mot hon och kramade honom bakifrån. Jag la mitt huvud över hans.


-Snälla, låt mig förklara. Jag älskar dig, sa jag tyst.


-visst... mumlade han lite surt.

Fan, ska jag säga allt som har hänt till honom också nu? Kan jag lita på honom till 100%? 


- Men om jag ska kunna förklara måste jag lita på att du inte berättar för någon, ingen alls.

Nu vände han på sig, kramade om mig och viskade i mitt öra : "Du kan säga vad som helst till mig."

Jag tog ett djupt andetag och berättade historien. Precis som förra gången bröt jag ihop vid strand biten. Men jag kände att jag behövde berätta. Jag lugnade ner mig lite och började berätta. 

.


Vattnet åkte upp på stranden, för att sedan åka ner. Ju mer jag tittade på det destu firdfullare blev det. Jag ville sitta kvar där i all evighet.

Den varma och mjuka sanden blev kall. Min hand fortsatte att dra upp sanden och låta den sipra igenom mina fingrar.


Snabbt ställde jag mig upp. Jag hade hört han tidigare, men inte reagerat.

Han ropade mitt namn flera gånger. Jag vände mig om.

Hans blick genomborrade min.

Jag blundade för två sekunde innan jag tittade igen. Han var påväg mot mig i full fart. Jag kände skriket bildas i min strupe.


Jag tänkte inte, gjorde inget. Jag bara lät han slå mig. Slag efter slag. Min känsel var borta. På riktigt, jag kände inget. Mina ögon fladdrade till och sedan föll jag till marken. 

- Steph, för fan, du är så jävla körd! Hur fan kan du slå till mig sådär?! Din jävla idiot! 

Han satt gränsle över mig och slog till mig i ansiktet med handflatan gång på gång.

Tårar bildades i mina ögon när smärtan nådde mig. Mitt huvud bultade, mina ben var mörbultade och armarna ville så gärna slå honom.


Mitt hjärta bultade så hårt att det kändes som om det skulle hoppa ur bröstkorgen. Utan förvarning svimmade jag.

.


- När jag vaknade så låg jag fortfarande på stranden, jag hade fått riktigt otäcka blåmärken och mitt huvud bultade förtfarande. Jag vågade inte gå hem, så jag satt kvar där på stranden i en hel dag. Han kom inte tillbaka, och glad var jag över det. Jag visste vad som hade hänt när jag svimmade. Jag visste vad han hade gjort. 

Eric stirrade på mig.

- Så..vad var det som hade hänt? frågade han chockat.

Jag vek undan huvudet, mumlade det och tittade sedan på honom med fler tårar i ögonen.

Han tittade menade på mig. Jag tog ännu ett djupt andetag och sedan sa jag det.

- Han våldtog mig, sa jag klart och tydligt.

----------------------------------------------------------

ishsh :p

kommentera!! :D

 
 
Ingen bild

Melina

13 april 2012 21:07

Shit vad bra ni skriver och man vill ba läsa mer!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards