minaberattelser

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av minaberattelser - 3 januari 2012 12:42

Det var då tanken slog mig, han gillade fortfarande mig. Kanske borde förklara för honom att Chris bara var en kompis? Eller så kunde jag ju se hur avundsjuk lilla Bieber egentligen kunde bli…

Snabbt viftade jag bort tanken, detta kunde bara sluta i bråk om jag inte sa något till honom.

Men att säga det rent ut i bilen skulle bara bli pinsamt…

Jag svarade Chris med ett enkelt ”I will! ;)” och öppnade sedan min konversation med Justin.

 

”He’s my friend, it’s nothing, I swear.”

 

Jag tryckte snabbt på skicka och Justin svarade mig snabbt med ett leende på läpparna.

Och jag som trodde det var tjejer som hade humörsvängningar…

 

When guys are jealous it’s just cute, when girls are jealous the 3th world war begins.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Bilresan var seg, som alla andra bilresor är.

Men jag suckade inte som jag brukar göra när mamma och pappa är med. Hade jag suckat nu hade alla undrat var det var. Jag hade lärt mig att de här människorna var riktiga lovers. De brydde sig.

Det var ganska coolt hur de kunde bry sig så mycket. Justin hade jag ju ingen aning om att han kunde bry sig första gången jag såg honom, han ignorerade ju mig totalt. Ändå fick han mig på fall, eftersom han var den första som någonsin hade struntat i att snacka med mig, eller iallafall söka efter en konversation. Det var jag som fick försöka, och det var jag inte van med. Jag flinade lite när jag kom ihåg hur arg jag hade vart på honom.

 

-         James! Svarade jag och såg honom sedan gå vid dungen, han vinkade glatt.

Jag vinkade tillbaka och såg sedan att han hade någon med sig.

Han var verkligen sjukt snygg. Verkligen.

James kramade om mig och Miranda och ”the new guy” sa hej och tog i hand.

Tydligen hette han Justin.

Jag gav han inte så mycket uppmärksamhet, det var ju ändå han som skulle ge mig det.

Om han ville vara i mitt liv är det han som ska komma till mig.

Jag log lite mot honom, för att ge honom tecken. Liksom, det är fritt fram att snacka med mig.

Han log lite tillbaka innan han började spela med sin mobil igen.

Jag suckade och drog med Miranda ut i vattnet.

-         K so, I don’t really understand that dude, like ten people texted me today, he should be happy to just hang out with me once?

-         Yeah, like what’s wrong with him? Svarade hon och vi tittade upp mot stranden.

-         But he is kind of cute though. He just have to know something’s before he ask me out. Apparently he doesn’t now. I can’t believe James didn’t tell him. Like seriously…, mumlade jag och himlade med ögonen.

Miranda nickade och vi gick upp mot stranden igen.

James checkade in oss, mer mig än Miranda såklart.

Om inte hade han såklart inte fått hänga med oss.

Justin tittade snabbt upp och sedan ner igen.

Vad var felet med den här killen?

Han borde inte behandla mig som vem som helst?

Vet han ens vem jag är?

-         Remember me to never ever let him hang out with me…, mumlade jag i Mirandas öra och hon fnittrade till.

-         My pleasure.

Jag solade en stund, sen gick Miranda och James ner till vattnet. De lekte och hade kul.

Inget jag la fokus vid.

Jag försökte dra igång en konversation med Justin.

 

Jag började skratta lite för mig själv, shit vad sur jag hade blivit när Justin bara hade suttit där med sin mobil och gett mig korta svar.

Justin tittade på mig, han satt ju trotsallt bredvid mig. Alltså hade han hört mitt lilla skratt.

-         What’s so funny? Frågade han och log stort.

-         I just thought of the first time we met? Haha, do you remember? Skrattade hon.

-         Yeah, yeah I do! Sa jag och nickade långsamt.

 

Justin’s perspektiv

 

All sudden Amber started laughing, it wasn’t a big laugh though, just a small, cute one.

I turned the little focus that wasn’t on her to her.

-         What’s so funny? I asked and gave her a big smile.

-         I just thought of the first time we met? Haha, do you remember? She laughed.

-         Yeah, yeah I do! I said and slowly nodded.

I remember it to well…

 

I woke up at ten ‘cause my cellphone was ringing. Quickly I picked it up and saw on the screen it was James, I answered.

-         Hi dude! Guess what? We are going to the beach with to awesome girls, I mean, one of them is just THAT hot!

-         Uhm, I’ll come…I guess.

-         Great! Meet my down your house in a half an hour.

-         Yeah, bye James.

-         Bye Bieber!

 

I sat up in my bed, wasn’t really in the mood for a swim, but hey, what are friends for?

I ate breakfast, I dressed myself (bathing shorts and a t-shirt), and then I was outside my house exactly a half an hour later.

James wasn’t there, am I surprised? Not really.

After a while he came, and we started walk to the beach.

He kept on talking about the girls and how hot they were. I just nodded and wasn’t as interested as he thought I was.

When we came there, I saw her. She was beautiful.

I said hello to them both and then I sat down at my towel. My cellphone had great games on it so I started play one. The girl who didn’t had gone swimming, who also was named Amber, wanted to talk with me I guess. I don’t really know, but I guess I didn’t gave her so much to go for. After a while she just stopped and lay down for some tanning.

I looked at her body for a second, she was hot. James was right.

But she don’t want anything to do with me I guess. So I just kept on playing.

 

Wow, she must have been very irritated. I laughed a little when I thought about it, Amber hadn’t been used to how I treated her and then all sudden it came a guy who just totally ignored her.

I smiled at her and she smiled back.

She’s with me, she’s with me on the tour. I didn’t ask her to get better friends with her, I didn’t ask her so we could be BFF’s. I asked her ‘cause I want her. She’s mine.

Maybe I should take a big, black pencil and write BIEBER’S on her forehead? Maybe…


I want you.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera ? :D

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards