minaberattelser

Direktlänk till inlägg 2 maj 2012

Skolberättelse ^^ del 4

Av minaberattelser - 2 maj 2012 20:30

Kapitel 7

Jag tittade förvånat på honom, var han seriös? Inte kunde han skämta om något sådant nu, i den här situationen. Jag bestämde mig för att fråga vad det var för en idé.

-          Jaha, vadå för idé? frågade jag snällt och log.

-          Kommer du ihåg hur vi hamnade här? Frågade han mig utan att röra en min.

Jag rodnade starkt.

-          Ja, mumlade jag.

-          Precis, så… om vi gör samma sak igen… om du bara leder mig någon stans för att kunna kyssa mig så kanske… så kanske vi kommer hem.

Jag stirrade på honom, det var verkligen en helt sinnessjuk idé. Aldrig att den skulle kunna funka. Men jag antar att det är det bästa vi har just nu. Värt ett försök.

-          Okej… mumlade jag och började titta mig omkring.

-          Nej, inte än! Du måste verkligen vilja kyssa mig. Vi gör det precis från början.

Helt från början? Vi måste leka leken igen. Jag nickade för mig själv. Okej, allt från början, det är helt okej.

Snabbt som ögat nuddade jag hans axel och log lite för mig själv, än så länge gick det ju bra. Lucas var lika ivrig som mig att sätta igång, hans hand rörde sig snabbt, men jag var snabbare. Mina fötter skuttade från sten till sten och landade sedan perfekt. Jag kunde höra han bakom mig den här gången. Mina ben fortsatte att röra sig väldigt snabbt. När jag tillslut skulle börja lyssna efter honom igen hörde jag honom inte alls. Hur gjorde han det där? Har han fått en ny kraft helt plötsligt? Jag hann inte tänka mer på det, Lucas tornade upp sig framför mig och omfamnade mig sådär keligt. Mina tankar smög sig in på annat och jag kom på mig själv med att faktiskt desperat vilja kyssa honom. Jag tittade mig omkring, och då såg jag det. Samma grotta med samma gräs som hängde ner lik en slöja. Jag log brett och drog honom med mig, det hade funkat. Vi var på väg hem. Äntligen.

Jag rörde mig långsamt och drog med mig Lucas till grottan. Precis som förra gången så stannade jag framför den och sträckte fram handen. Denna gång kändes det också som en kraft var där, men den här gången ville handen studsa tillbaka. Jag pressade mig själv in i grottan och drog med mig Lucas. När vi äntligt stod där la jag armarna om honom och kysste honom passionerat. Det kändes rätt, precis som det hade känts förra gången. Jag hoppades innerliget och bad till gudarna att vi skulle vara hemma.

Lucas läppar lämnade mina. Det blev ett litet smack precis när de släppte varandra. Jag öppnade mina ögon och tittade in i hans bruna ögon. Han log mot mig, lika gulligt som alltid.

-          Redo? Frågade han och stäckte fram sin hand.

-          Redo, sa jag och fattade hans utstäckta hand.

Tillsammans gick vi ut från grottan, jag såg mig omkring. Visst var det vår skog? Jag började springa, mina fötter hittade varje sten. Plötsligt stannade jag. Med stängda ögon tog jag in så mycket luft som möjligt. Jag älskade skogsluften, den gjorde mig hel. Men inte helt, det fanns en person i hela världen som gjorde hela mig hel. Lucas Thorne.

Snabbt vände jag mig om, han stod precis bakom mig. Jag log mot honom och gick ytterligare lite närmare.

-          Jag bryr mig inte om vad regimen säger, det är dig jag vill ha! Viskade han i mitt öra och kramade om mig.

-          Jag älskar dig, mumlade jag tillbaka.

-          Det är du och jag mot världen.

------------------------------------------------------------------------------------

Och där var det slut på min skolberättelse :)

Jag lyckades hålla mig inom 5000 ord!

Stolt tjej! :)

Puss!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards