minaberattelser

Alla inlägg den 12 oktober 2011

Av minaberattelser - 12 oktober 2011 10:00

Vi satte oss i en soffa och killarna började spela nått xbox spel.

Det var en massa smällar och pangar.

 Helt plötsligt vände sig Justin om.

-      Do you wanna have a try? ;) frågade han mig.

-      Oh..uhm, well I don’t know how to play this game though…, svarade jag snabbt och gav honom ett nervöst leende.

-      That’s ok! I can teach you shawty! Log han och blinkade med ena ögat.

Vad hade han precis kallat mig?

Shawty… borde jag veta vad det betyder?

--------------------------------------------------------------------------------

Jag nickade bara och Justin la sina armar runt om mig.

-      Okey, you just do like this, and like this, and then like this…and after that you just do like this…get it? mumlade Justin.

-      Uhm…no…, fnissade jag fram.

Justin skrattade lite och förklarade grunderna ännu en gång.

Plötsligt märkte jag att Chaz satt och stirrade på oss.

Jag mötte hans blick och log vänligt.

Han mjuknade genast upp och log tillbaka.

-      Wanna play against me? ;) frågade Ryan.

-      Sure, but you are gunna lose, I´m the best here…, skröt jag.

-      Yeah, let´s say so then! Sa han och jag skrattade.

Omgången slutade 5-6 till honom.

Ändå satt han där och bara gapade.

-      What´s wrong Ryan, was I to close to beat ya hu? ;) sa jag högt medans Chaz och Justin asgarvade.

-      Are you kidding me? How…I mean…I´m not that bad at this? Am I? svarade Ryan helt borta.

-      Well, it certainly looks like that dude…, sa Justin och log retsamt.

-      I know you love me! ;) skrek jag när jag sprang runt i huset som en dåre eftersom Ryan jagade mig.

-      Oh yes, I really do, that´s why you sooner or later get beaten up by me! Skrek han tillbaka och sprang runt som en dåre för att försöka få tag på mig.

Det slutade med att jag låste in mig på toaletten.

Jag hörde att Ryan stod utanför hela tiden.

Men tillslut orkade jag inte stanna kvar i badrummet så jag slog upp dörren och kutade till soffan.

Där satt Chaz och Justin och spelade det där spelet igen.

-      Hi Amira! You´ve been away for a long time, got stuck at the bathroom hu? ;) sa Chaz retsamt.

-      Yes, I did actually, you´ve got an beautiful soap, I just got to look at it in ten minutes! Svarade jag och Justin fnissade lite.

-      Gush Amira, it´s just soap? Muttrade han tillbaka.

Jag skakade på huvudet och log.

Helt plötsligt kände jag ett par händer som kittlade mig.

Jag började skrika och skratta på samma gång så det lät ganska roligt.

-      LET´S GET HER!!! Skrek Ryan och alla tre började kittla mig.

Efter tio minuters skratt, bönande, och ännu mer skratt satt vi äntligen i soffan och bara satt där.

Chaz små fnittrade fortfarande lite.

Jag tittade upp mot klockan som satt på väggen och såg att den var strax efter nio.

-      Sorry guys but I got to go…catch you later? Sa jag och de tre killarna log mot mig.

-      Yeah sure! Sa de i kör.

-      I´ll drive you home! Sa Justin och jag log mot honom.

-      Thank you! Svarade jag glatt och jag tog på mig min jacka och skor.

Justin gjorde detsamma.

-      Bye guys! Sa vi och gick sedan ut genom dörren.

Tillsammans.

 

-      Thank you for driving me home Justin! Sa jag och tog av mig bilbältet.

-      Witch floor do you live on? Frågade Justin plötsligt.

-      Last one, why? Svarade jag och log.

-      Number? ;) fortsatte han att fråga ut mig.

-      1998…, mumlade jag och tog mig sedan ur bilen.

-      Bye Shawty! Ropade han innan jag stängde dörren.

-      Bye what-ever-you-call-your-self! Ropade jag tillbaka när jag gick in genom dörren.

--------------------------------------------------------------------------------

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards