minaberattelser

Direktlänk till inlägg 4 oktober 2011

Paradise del 12

Av minaberattelser - 4 oktober 2011 19:45

- Nå, ska ni säga något eller? utbrast han.

Jag smålog lite.

- Det här är verkligen inte lätt att säga...men jag kommer bara säga det rakt ut.

Pappa nickade och såg plötsligt allvarlig ut.

Jag hade tittat ner i marken hela den här tiden, men nu lyfte jag min blick och mötte hans ögon.

- Jag är gravid.

--------------------------------------------


Först såg pappa bara helt förvirrad ut och tittade på mig en lång stund och sedan på Oscar. Efter det kollade han lite på min mage. Jag höll andan, sedan rann en tår långsamt ner från min kind, jag vet inte varför.
-P-Pappa.. började jag och min röst lät väldigt pipig och rädd
Oscar tittade försiktigt på mig och såg väldigt orolig ut.
-Ä-Är du säker...? sa pappa och jag kände verkligen inte igen hans röst.
Jag bet mig i läppen.
-J-Ja, vi var och t-tittade nyss.
-Men nä... när.. började pappa och jag förstod exakt vad han menade.
-Det var på f-festen. Vi var fulla pappa, det det var inte meningen, jag kommer inte ihåg någonting.
-H-Har du varit full... frågade pappa och tittade ner i marken.
-JAG FATTAR INTE ATT DU KUNDE?!!! utbrast han sen och både jag och Oscar hoppade till.
Sen reste han sig upp, gick med hastiga steg förbi oss och slängde igen ytterdörren med en smäll. Efter det blev det helt tyst. Jag visste inte vad jag skulle göra, jag vände försiktigt huvudet mot Oscar, han såg väldigt ledsen ut och man såg att han inte visste vad han skulle göra. Sen bara sjunkte jag ner på golvet med huvudet mot knäna och satt bara där. Oscar var snabb att sätta sig brevid mig tätt intill med armarna runt mig. och då började tårarna forsa ut genom ögonen på mig och det kändes som att hela jag bara skulle gå sönder.

Vi satt tysta en stund tills Oscar bröt tystnaden.


- Han kommer över det, jag lovar! sa han och kramade mig extra hårt.




                                       Tre dagar senare

Jag ligger i min säng och tittar upp i taket Oscar ligger brevid mig. Igår fick jag ett sms av pappa det stod:"Är i Tyskland och jobbar" Det gjorde mig lite ledsen att han inte skrev mer men det var första gången han skrev vart han är. Han borde finnas där för mig nu när mamma är död men det känns bara som att han vill bli av med mig, att jag behöver honom förstår han inte.

Jag fattade att han tog det hårt, att jag var gravid och allt, men han måste förstå att jag faktiskt behöver en förälder i spelet, speciellt nu.

Jag kände Oscars blick bränna.

- Du vet att jag alltid kommer finnas här för dig va?

Jag sneglade ner på honom och log lite.

Oscar kom upp i min säng och kramade mig.

- Now and forever...<3 viskade han i mitt öra innan hans mjuka, perfekta läppar nuddade mina.

-------------------------------------------

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards