minaberattelser

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2011

Paradise del 17

Av minaberattelser - 7 oktober 2011 17:32

När dukningen och allt var klart så kunde vi äntligen äta. 
-Omg vad gott kött du har gjort! utbrast jag och tog en till bit och stoppade in i munnen. Oscar såg väldigt nöjd ut.
-Vad god potatis du har gjort! sa han sen och blinkade med ena ögat.
--------------------------------------------
Vi åt vår mat under tystnad, stämningen var lugn, Ludde skrek inte och allt var bara fantastiskt.
Jag kunde verkligen inte fatta att jag och Oscar faktiskt var en familj nu.
Det var ju bara han, jag och Ludvig nu.
Det kändes...bra.
Japp, bra kändes det, jag älskade Oscar, Oscar älskade mig, vi båda älskade Ludvig, kunde det bli bättre?
"ja, ja det kan det..." viskade en röst inom mig.
Jag ryckte till och skakade av mig rysningen som långsamt hade krypit ner för min ryggrad.
Hur kunde det bli bättre? Jag hade en pojkvän och världens underbaraste unge...
"Vad hände med Spencer då? Har du berättat för honom att du har ett barn nu?" viskade rösten igen.
Jag rös till. Tänk om någon fick reda på det. Jag skulle aldrig kunna förlåta mig själv, Oscar får aldrig veta...
 
Oscar´s perspektiv
 
Vi åt under tystnad, det var inte en sån där pinsam tystnad, mer behaglig.
Det kändes skönt att  vi kunde vara tysta men ändå liksom, ha den där energin i luften.
Ludde hade inte skrikit på hela middagen, helt otroligt!
Kanske för att han sover men han borde egentligen ha vaknat vid det här laget, han var antagligen väldigt trött idag.
Helt plötsligt såg jag hur Tiffany ryste till och nu var stämningen i luften plötsligt väldigt laddad.
Tiff såg inte ut som sitt glada vanliga jag längre.
Hon såg ut som om hon hade sett ett spöke.
Jag tänkte precis fråga vad det var när hon plötsligt tittade upp och log mot mig.
Jag log snabbt tillbaka och började äta min mat igen.
Det var då jag kände att det där leendet inte hade vart äkta.
Varför skulle hon fejk le mot mig? Vad hade hänt, vad hade jag gjort?
Tillslut sprängdes nästan min hjärna av alla mina frågor så jag öppnade munnen och kastade ut en av dem.
- Älskling, varför såg du så...så konstig ut nyss?
Tiffany flackade med blicken och såg konstig ut igen.
- K-konstig, v-vadå? stammade hon fram.
- Ja, som du beter dig brukar du aldrig bete dig...
Tiffany´s perspektiv
 
"shit, vad skulle jag svara nu..." tänkte jag och sen slängde jag ur mig det första tänkbara.
- Neaa, jag har bara lite mensvärk...utbrast jag och fattade sedan vad jag hade sagt.
Oscar stirrade på mig och ryckte sedan på axlarna.
Sen reste han sig upp och lämnade sin tallrik i diskhon.
- Jag går och kollar på hockeyn...mumlade han och gick sedan in i vardagsrummet.
Jag kunde inte undgå att tänka det.
"varför ljög jag egentligen för Oscar?"
------------------------------------------
:oo!!
Wahoppsi!
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards