minaberattelser

Alla inlägg den 10 december 2011

Av minaberattelser - 10 december 2011 23:39

-         Your welcome, but don’t you think everything is back to normal, you’re acting like a super bitch, I don’t get it why? Why do you don’t care? Svarade han mig och stannade upp mitt på trottoaren.

Jag stirrade på honom.

-         Oh yeah, you really want to know don’t you? Then I’ll tell you. I got no real friends, no one to talk about everything with, no one to share my secretes with, no one to cry with. After a while you realize there is nothing good out there anyways. My parents are total idiots, they don’t care a shit about me. There you go Justin. That’s why I act like a total bitch.

 

Trust is like a virginity, once you’re fucked, you can never get it back.

---------------------------------------------------------------------------------------------

Justin stirrade på mig, han var tydligen inte beredd på mitt svar.

Jag kände ilskan koka i mig när han bara stod där, utan att säga ett skit.

Han var faktiskt den första jag någonsin hade berättat för.

Det var därför jag aldrig berättade för någon, men han hade fått mig så arg att jag inte hade kunnat behärska mig, på samma sätt som jag liksom inte hade kunnat behärska mig att kyssa Liam när han och Irina var tillsammans, liksom, hallå, hans läppar skrek ju efter mina. Bara för de inte snackar med varandra nu betyder inte det att det är mitt fel?

 

-         I don’t really know what to say, sa Justin och tittade in i mina ögon.

-         That’s just one of the million reasons I never, ever, tell someone about it. They’ll all react just like you did.

Justin drog handen bakom huvudet.

Jag gav honom en uttryckslös blick, sen gick jag.

Ingen aning om vart jag skulle, bara gick.

Flera kvarter vandrade jag tills jag äntligen stannade. Min kondition var såklart på topp, jag tränade ju varje dag, även på sommaren.

Nog tog tag i min hand.

-         I’m sorry for judging you without knowing, sa han och log ett försiktigt leende, want to start over?

Jag log mot honom.

-         Yeah, that would be great, svarade jag honom och gav han sedan en långt kram.

 

Några veckor gick, jag och Justin hade kommit varandra mycket närmare. Men inte så pass nära att jag vågade berätta alla mina bekymmer.

Tillexempel hur orolig jag var att det skulle komma ut att jag var oskuld, om någon fick reda på det skulle jag tappa min krona direkt.

Det fick bara inte hända.

Hur skulle jag kunna berätta det för Justin liksom?

 

-         So what are we doing today? Frågade Justin när han damp ner i min soffa.

-         Uhm, I don’t know, how about…just chilin? Like, it’s raining anyways, svarade jag medans jag drog på mig en tjocktröja över min t-tröja.

-         So, movie time? Frågade Justin och såg förhoppningsfull ut.

-         MOVI TIME! Skrek jag!

Snabbt gick jag in i köket och drog fram en massa skålar.

Chips, dipp, godis och läsk var såklart ett måste.

När jag kom ut i vardagsrummet igen hade Justin redan satt i gång filmen, vi såg på Twilight, och efter Twilight såg vi New Moon, och efter New moon såg vi Eclipse, och efter Eclipse såg vi Breaking Dawn part 1.

Värsta maratonet med Twilight serien.

Det var verkligen bäst, att spendera hela dagen och kvällen med Justin.

Hade jag tur, skulle kanske hela natten tillbringas med honom.

Under hela filmerna satt vi tätt intill varandra.

Såklart tolkade jag det på mitt eget lilla sätt, men det kändes som om han satt nära mig för han ville det, eller så var det för att det var en film. Då ska man ju typ sitta nära någon.

Eller?

 

Sista filmen tog slut och jag stängde av dvd:n.

Justin tittade på mig i mörkret, jag såg att han log.

Jag riktade överkroppen mot honom.

-         So, do you want to sleep over? Frågade jag honom och log lite gulligt.

-         Yeah sure, I’ll just text my mum about it, svarade han och log han också.

Jag nickade och sedan vart det lite tyst.

Justin öppnade munnen för att säga något med stängde den sedan igen.

Undrar vad han vill säga…

Jag tittade på honom och lutade mig lite närmare, ifall han skulle få intrycket att jag inte lyssnade på honom.

Justin tolka det verkligen fel och han böjde sig fram han också.

Innan jag visste ordet av det kände jag hans läppar emot mina.

 

Kyssen tog slut lika snabbt som den hade börjat.

Justin sneglade på mig genom ögonfransarna. Mörkret var tätt men jag såg ändå att han rodnade starkt.

-         I…I like you Amber, I really do, sa han plötsligt och tittade mig rätt in i ögonen.

-         I like you to Justin, svarade jag honom och kysste honom sedan.

 

I believe that words can break someone into a million pieces, but they can also put them back together!

----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu börjar romantiken spira!!

3 kommentarer för mer jaoow :D

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards