minaberattelser

Direktlänk till inlägg 21 december 2011

First step 2 forever del 14

Av minaberattelser - 21 december 2011 19:59

Skulle jag kunna glömma honom?

Eller skulle jag tänka på honom varenda dag?

Skulle jag kunna hitta någon lika bra?

Eller skulle jag aldrig ens träffa en sådan underbar person igen?

Frågorna snurrade runt, runt i mitt stackars huvud.

Jag somnade på soffan.

Drömde om honom.

 

I wonder if someone thinks of me when they can’t fall asleep at night.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

När jag vaknade hade jag den där hemska känslan i magen. Den ville inte försvinna, inte ens när jag åt frukost, drack vatten eller befallde den att försvinna.

Varför fick han mig att känna såhär? Han var inte ens värd mig. Ingen var egentligen värd mig.

Alla ville ha mig, men inte han.

Det var inte rättvist, varför ska jag gilla den som inte gillar mig?

Jag suckade tungt.

Tårarna rann inte idag i alla fall, tack gode gud för det.

Men ögonen var svullna, riktigt svullna. Och rödsprängda också, efter alla tårar.

Mitt hjärta var krossat, mina ögon alldeles uttorkade och jag hade förstört den enda chansen som fanns kvar för mig och Justin.

Nu var det över.

En tanke slog mig, jag skulle lätt kunna fixa fest och vara med vem som helst, skulle jag bjuda Justin? Bara för att göra honom avundsjuk alltså…

Ja… ja, fest ska det bli.

 

Nästan direkt började jag fixa och dona, festen skulle vara redan i morgon. Ju förr desto bättre.

Jag klädde på mig något bekvämt, linne och shorts, och gick sedan ner till det stora köpcentret. Där köpte jag några riktiga party kläder och sedan gick jag till Walmart för att köpa chips och sådant.

Allt som allt kostade det ungefär 1000 kronor.

Jag hade såklart inte glömt drickan, den måste ju också finnas där. Så jag ringde min kompis Brian, lovade honom att han fick komma på festen om han köpte ut åt mig. Såklart gick han med på det, Brian går med på nästan vad som helst, bara han får något i gengäld.

 

Jag satte mig ned på en bänk för att vänta på Brian, han kom fram till mig med ett stort grin i ansiktet.

-         What about the money? I’m not paying for this! Sa han och la armarna i kors, dock fortfarande med det där hemska grinet i ansiktet.

-         Don’t worry, I’ve got the money, sa jag syrligt, I want you to buy something you can have on party’s. Don’t make me disappointed, if you do, you’re not welcome.

Jag gav honom ett hundra dollar, han tittade vördnadsfullt på sedeln.

-         Oh I won’t your highness, I won’t! sa han utan att slita blicken från sedeln.

Jag skrattade lite, han var så gullig.

-         Drive it to my house before six, ok? Sa jag innan jag gick till min bil.

Jag behövde inte undra ifall han uppfattade det jag sa eller inte, alla uppfattade ändå vad jag sa.

Det var härligt att vara mig igen.

Och imorgon ska Justin få se på annat.

 

Jag dubbelkollade så allt var här.

10 chipspåsar, 5 Dipper, 5 Coca cola och 5 Sprite, min outfit var klar.

Det ända som saknades nu var det viktigaste för en lyckad fest, drickan.

Vid fem kom Brian förbi, såklart skulle han hålla på lite. Jag lät honom hållas, men han gick lite förlångt när han tryckte upp mig mot väggen.

-         Brian, leave, sa jag högt och tydligt.

Han hängde med huvudet innan han gick ut genom dörren.

Jag småskrattade lite.

The bitch is back!” tänkte jag för mig själv.

När jag hade trippelkollat så att allt var där, jag är ganska ordentlig när det gäller, så gick jag för att titta på tv:n.

Efter en timme kom jag på att jag inte hade skickat ut inbjudningarna, så jag skickade ett sms till typ hela min kontaktlista.

Justin fick också ett, bara för att.

Jag små skrattade lite åt min plan, den var kanske lite patetisk egentligen.

När klockan var åtta gick jag faktiskt och la mig.

Jag ville vara på det bästa humöret jag kunde imorgon. Allt kan ju hända.

Det sista jag tänkte på innan jag somnade var faktiskt mina föräldrar, de hade inte varit hemma på typ tre veckor nu.

Helt sjukt.

Jag skakade på huvudet och la mig sedan tillrätta i sängen.

 

När jag vaknade var klockan 10. Jag hade sovit i fjorton timmar. Det var verkligen underbart.

Jag reste på mig, gick ner för att äta frukost och sedan satte jag på mig ett par mjukis.

Klockan var tolv när jag verkligen hade tråkigt.

Funderade på en förfest men skakade av mig tanken direkt, då skulle typ alla bli fulla direkt. Tro mig, jag har varit med om det.

Jag tittade mig omkring i rummet, det var inte precis strålande rent, så jag satte igång hög musik och sedan började jag städa.

Inte precis det roligaste man kunde göra men det fick tiden att gå i alla fall.

När jag hade städat precis hela huset, varenda liten vrå, så var klockan sju.

Jag fick lite panik och sprang upp till badrummet för att göra mig i ordning.

Tog en lång dusch, rakade mig under armarna och bena och sedan sprutade jag på mig parfym och deodorant.

Jag log mot min spegelbild och sedan gick jag ut till mitt rum.

Party kläderna låg på sängen, snabbt drog jag på mig dem.

Sedan gick jag in i badrummet igen, sminkade mig starkt och jag var nu klar.

Jag var redo.

Ringklockans ljud hördes över hela huset.

 

It’s party time bitches!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera ?:)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards