minaberattelser

Direktlänk till inlägg 23 december 2011

First step 2 forever del 16

Av minaberattelser - 23 december 2011 17:42

 Jag kokade av ilska.

Ashley skulle få genomlida det hemskaste man kan.

Socialt övergivande.

Allt jag behövde göra är att skicka några sms till mina följeslagare så skulle hela skiten vara igång.

Ashley hade just utmanat mästaren.

 

It’s so on girl.

--------------------------------------------------------------------------------------------------


        

 

Jag tänkte igenom en massa idéer som skulle kunna förstöra hennes sociala liv.

Ingen skulle vilja umgås med henne efter det här. Det gällde bara att komma på exakt vad.

Efter nån minuts tänkande kom jag på den bästa idén någonsin.

Ett elakt flin spreds sig över mina läppar.

 

Hey, you know Ashley Brees? She slept with ten guys on one night, and she wasn’t even drunk!? What a whore!

 

Jag skickade iväg det till hela min kontaktlista, förutom Ashley och Justin eftersom de hade blivit BFF’s helt plötsligt!

Efter bara några sekunder fick jag en massa svar.

Svaren som kom var allt annat än vänliga mot Ashley.

Mitt flin blev bredare, Ash är så körd.

 

Jag sprang glatt upp på mitt rum och vidare in i min walk in closet.

Snabbt valde jag ut ett svart linne, en gul tröja över och ett par beige shorts.

Idag hade jag bestämt mig för att träffa en av mina cheerleader kompisar, vi skulle komma på en ny dans till höstterminen. Apropå höstterminen… då skulle ju jag vara senior! Chill!!

Det ringde på dörren och jag grabbade snabbt tag i min Ipod, man kan ju inte träna utan musik, och sprang sedan ner för att öppna dörren.

Jag log stort mot Brenda som log stort tillbaks.

Brenda var mörkhyad, hade en snygg kropp och var nästan lika populär som mig, hon var den som tog över om jag skulle lyckas bli sjuk eller nått…

Vi hjälptes åt att bära ut förstärkaren till trädgården och sedan kopplade jag in min Ipod och musiken var igång.

Såklart skulle Chris, min irriterande granne stå och titta på. Jag hade faktiskt inget emot det idag, jag var på bra humör, riktigt bra humör.

Vi började dansa och ibland började vi asgarva några gånger och efter en halvtimme tog Chris mod till sig att klättra över staketet och sätta sig i en solstol för att få en närmare titt.

Jag och Brenda gjorde några cheerleader moves och sen skulle jag skämta lite med Brenda och ge henne en liten knuff i sidan.

Hon skrek till innan hon ramlade ner i poolen.

Både jag och Chris höll på att dö av garv, tror aldrig jag hade haft såhär kul på minst tre år!

Efter några sekunder kom Brenda upp till ytan igen, hon skrattade också.

Jag hoppade i efter henne och Chris efter mig.

Det slutade med att vi alla simmade runt i poolen och jagade varandra.

Chris var riktigt schyst, jag hade bara inte tänkt på det innan…

När Brenda hade gått hem bjöd jag in Chris i mitt hus, han hade såklart vart där innan. Våra föräldrar är goda vänner.

Vi satte oss vid köksbordet och började snacka om saker, tillexempel vad som hade hänt egentligen mellan oss. Vi hade varit så bra kompisar när vi var små, sen började jag umgås med alla tjejerna och jag blev såhär. En osäker tjej som spelar så jäkla säker.

Min mobil vibrerade och jag tog snabbt upp den ur fickan.

 

I want to talk to you. /Biebzz

 

Jag svarade direct

 

Start talking. / A

 

Den vibrerade nästan snabbare än vad jag hade väntat mig.

Face to face, my place, seven o’clook.

 

Jag svarade med ett enkelt “K”, sedan återvände jag till samtalet med Chris, vi hade väldigt mycket att hinna med att snacka om!

När klockan var sex reste sig Chris.

-         I have to go, see ya later sexy? Sa han och blinkade med ena ögat.

-         Sure, tomorrow? Skrattade jag.

Chris nickade och jag följde honom till dörren.

Vi kramades och sedan gick han.

Jag sneglade på klockan, lika bra att äta något innan jag kommer dit.

Så det gjorde jag, några mackor och ett glas juice. Sedan gick jag hem till Justin, hade en känsla av att detta inte skulle sluta bra ändå.

Att vi bara skulle bråka igen.

Han gillade ju ändå inte mig, och jag skulle släppa honom, snart.

 

Med lätta steg gick jag mot hans hus, han skulle inte få förstöra mitt humör idag, ingen skulle få.

Jag satte pekfingret på ringklockan och tryckte till, nästan direkt öppnade han, log och släppte in mig.

Jag tog snabbt av mig mina skor och gick vidare in i vardagsrummet.

Justin gick efter mig, han verkade se att jag var på bra humör idag så han log stort innan han började snacka.

-         I’m going on a tour! Sa han och log med hela ansiktet.

-         Wow! That’s amazing Justin! But… why did you bring me here? Frågade jag och skrattade till lite.

-         No..haha, but, I know we aren’t so good friends as I wish we were but, I want you to come with me, I want you to follow me around the world!

Jag stirrade på honom.

-         Is this a joke or something? Utbrast jag och skrattade nervöst.

-         No it isn’t, please, come with me! Sa han och log leendet jag bara inte kunde motstå.

Jag nickade en gång och sedan flera gånger.

-         Yes, svarade jag honom och reste mig sedan upp, when are we leaving?

-         Tomorrow, We’ll pick you up at 9am!

Jag nickade igen och sedan kramades vi en lång kram och sedan stack jag därifrån.

Något gnagde inom mig, hur skulle vi klara det här om vi inte ens hade förlåtit varandra ordentligt?

 

Never let a girl fall if you aren’t prepared to catch her.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Inget chapter i morgon, det är ju trotsallt julafton! :D

God jul på er alla<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards