minaberattelser

Direktlänk till inlägg 6 oktober 2011

Paradise del 16

Av minaberattelser - 6 oktober 2011 22:00

Jag och Oscar sitter och äter egenlagad mat på övervåningen ligger VÅRAT barn och sover och vi bor tillsammans i VÅRAT hus, bättre tanke är svårt att komma på. Det är exakt så här jag alltid velat har velat ha det!

--------------------------------------------

            Fem dagar senare


Jag hade inte hört nånting från pappa under dem här dagarna tills det plötsligt plingade på dörren. Jag öppnade och där stod en "postgubbe" med en barnvagn
-Hej hej! Du har fått post från Tyskland sa han vänligt.
Det måste ju vara från pappa tänkte jag snabbt.
-Tack så mycket! sa jag vänligt till honom med ett stor leende.
Han vände sig om och jag stängde dörren.
-Älskling! titta vad vi har fått ropade jag glatt till Oscar. Barnvagen var svart med fint vitblommigt mönster på några ställen.
-Ojj! Vad bra! vem är det ifrån ? frågade Oscar
-Från Tyskland så det måste vara av pappa och så satte jag mig på en köksstol och läste brevet som var med,såhär stog det:
 
 
Hej min älskling! Jag hoppas att ni behövde en vagn! Jag har tittat runt i väldigt många butiker här i Tyskland och dem sa att den var väldigt säker och att det var bra kvalité på den så jag köpte den. Jag vet att det är mitt fel allt det här. Jag hoppas verkligen att du ger din gamla pappa en chans till att bättra på sig. Jag ska skicka några tusenlappar till er snart så att ni har råd med allting, mer vågar jag inte skicka på posten. Jag har träffat en väldigt trevlig tjej här i Tyskland och du och jag lever våra egna liv verkligen. Men jag skulle jättegärna komma och hälsa på er snart, vill så gärna träffa mitt barnbarn men det är självklart du som bestämmer om jag ska göra det. Hoppas att allt går bra med Oscar och glöm aldrig att du är den jag älskar mest på jorde även om jag aldrig har visat det.Många kramar från pappa.
 
 
 
Med tårar i ögonen log jag mot Oscar.
-Vad är det älskling? frågade han oroligt
Jag räckte brevet till honom samtidigt som jag tittade lite mer på vagnen. Jag känner inte igen min pappa... Aldrig har han sagt något så snällt till mig. Om jag ska ge honom en chans till, som jag ganska säker på att jag kommer göra, men det kommer vara den allra sista! När Oscar hade läst klart kramade han om mig.
-Jag älskar dig Tiffany Evans! mer än allt annat viskade han i mitt öra och jag log mot honom och tittade in i hans fina ögon. Han kysste mig och våra tungor möttes. En sekund efter hörde vi att Ludvig hade vaknat, vi fnissade lite och gick tillsammans upp till övervåningen.
-Heeej min ängel sa Oscar och lyffte upp lilla skrikande Ludde. 
Jag fnissade till lite och kramade både Ludvig och Oscar, en lång stund stod vi bara och kramades och njöt av tanken att vi är en familj. 
Efter det gick vi ner till vardagsrummet och satte oss i soffan med Ludde i knät. Vi tittade på tv ett tag medans vi lekte lite med Ludvig och jag lutade mig mot Oscar. 
 
-Ska vi ta en promenad och prova vagnen? sa Oscar och log
-Ja det kn vi göra! sa jag och pussade honom
Vi lade i Ludde i den fina nya vagnen och gick en ganska lång stund och Ludvig somnade på vägen tillbaka. Vi körde vagnen till baksidan sen och satte på grillen.
-Jag är skithungrig! sa jag och min mage kurrade för att hålla med
-Haha jag med! Men du, jag har aldrig grillat helt själv förut så du kanske ångrar dig snart skrattade Oscar
-HAHAHA det blir nog bra, jag skulle kunna äta vad som helst just nu.
Oscar log mot mig och började lägga på köttet
-Ska jag gå in och koka potatis? frågade jag.
-Ja visst! log Oscar
-Bränn inte köttet nu då älskling! sa jag och fnissade
Jag gick in och satte på potatisen. Sen gick jag ut igen. 
-Gud vad skönt väder det är! utbrast jag 
-Jag veeet! Vi äter ute va? sa Oscar och gav mig en lång kyss.
-Hihi, aa det gör vi! sa jag och gav honom en extra puss
Jag gick mot Ludvig i skuggan och där i den fina vagnen låg världens sötaste bebis och sov! 
-Aww älskling
-Börjar köttet bli klart Oscar? frågade jag
-Om fem min typ svarade han och tittade stolt ner på köttet, jag fnissade lite och gick in och tittade om potatisen var klar. Det var den så jag tog ut vattnet och satte på locket igen och gick ut med kastrullen.
-Kan du duka också baby? frågade Oscar och log
- okejj! svarade jag snabbt och log ett bländande leende mot honom.
När dukningen och allt var klart så kunde vi äntligen äta. 
-Omg vad gott kött du har gjort! utbrast jag och tog en till bit och stoppade in i munnen. Oscar såg väldigt nöjd ut.
-Vad god potatis du har gjort! sa han sen och blinkade med ena ögat.
--------------------------------------------
Kommentera så blir det kanske två kapitell till idag! :D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards