minaberattelser

Alla inlägg den 4 september 2011

Av minaberattelser - 4 september 2011 12:11

Jag skyndade mig och var före Justin ute ur omklädnings rummen.

Jag log malligt mot honom när han kom ut.

- Jag vann! sa jag och Justin såg lite sur ut.

- Jag visste inte ens att vi körde en tävling, men om jag visste skulle jag lugnt ha klått dig! svarade han och jag började skratta.

Vi började bada och jag hade den bästa dagen på länge.

Justin var bara så rolig att vara med! 

----------------------------------

Efter badet lämnade vi våra saker hemma hos mig. Vi hängde i nån lekpark och bara pratade om allt möjligt, berättade saker om varandras liv.

När jag fick höra att Justin hade haft det väldigt svårt i sin uppväxt blev jag så paff.

- Oh, jag visste inte, förlåt för att jag frågade! sa jag och gick fram och kramade honom.

Justin´s perspektiv

- Oh, jag visste inte, förlåt för att jag frågade! sa hon och gick fram och kramade mig.

Jag älskade kramar, och ännu bättre var ju när det var en tjej man gillade.

Japp, jag gillade Sam, mitt första intryck var "hej snygging ;)" så jag gick fram och snackade med henne. Vilket hon inte ville göra med mig, trodde säkert jag var nån idiot eller nått...

Men sen gick hon ju med på att hänga lite! Och det visade sig att hon är världens bästa tjej! Visst jag gillar henne, men jag har bara känt henne i två dagar...


Två veckor senare!


- Usher ringde idag! sa jag och log mot Sam.

- Verkligen! Så du ska äntligen få göra något i en studio eller nått! sa hon och log.

Hennes ögon glittrade...

- Japp! och vet du vad det bästa är ;)

- Nej vadå! :D

- Du får följa med till studion! sa jag och hon små skrek lite.

- seriöst?! :D log hon när hon hade lugnat ner sig lite.

- Japp! fast vi ska åka om en timme så om du vill byta om eller sminka dig eller vad nu tjejer gör, så gör det nu! skrattade jag och Sam skrattade med mig.

- Okej, ska vi mötas här? vid den här lekparken alltså. Frågade hon och log ännu en gång.

- Visst, om en timme då, svarade jag och log ännu större.

När jag inte kunde se henne längre så började jag att spela lite spel på mobilen.

Efter ungefär en halvtimme kom Scooter till lekparken, jag hade messat och sagt att jag var där och väntade på Sam.

- Tjenare JB! läget mannen ! ropade han när han kom till lekplatsen.

- Scooter! sa jag och vinkade glatt mot honom.

-Så vi åker om en kvart, vart är hon tjejen du har snackat så himla mycket om? frågade Scooter.

- Sam, hon kommer när som helst, hon bor nära lekplatsen och fick ett mess från henne typ för en minut sen så hon kommer när som helst.

Precis när jag sa det så såg jag den mest vackraste tjej jag någonsin sett.

- Sam! ropade jag och log med hela ansiktet och lite till.

Sam gick snabbare fram till oss och gav mig en kram.

- Hej, jag heter Sam! sa hon och skakade hand med Scooter.

- Scooter, Justin manager.

Hon log och vi började gå mot Limousinen.

- Jag har aldrig åkt en limousin förut :D sa hon och log mot mig.

Jag fick fjärlilar i magen.

Vilket jag inte borde få, för jag och Sam var bara bästavänner.

När vi kom fram till studion så satte sig Sam i samma rum som Usher, Scooter och någon ljud gubbe.

Sam´s perspektiv

 

När Justin började sjunga blev jag så inne i sången han sjöng. Han var så himla BRA!

Justin tittade på mig mycket när han sjöng och log mot mig.


Jag log tillbaka och han sjöng sången flera gånger om, mig gjorde det inget, han var för bra för att kunna bry sig om det!<3

----------------------------------

Kommentera så blir jag glader! (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards