minaberattelser

Alla inlägg den 29 september 2011

Av minaberattelser - 29 september 2011 20:44

- Kan jag få ditt nummer? sa han flörtigt och tog fram sin mobil.

Jag log och sa det till honom.

- I´ll text you hottie! ;) sa han och gick därifrån.

Tanken slog mig snabbt.

Jag hade precis gett ut mitt nummer till en total främling.

--------------------------------------------

Nästa dag gick jag ännu en gång till parken. Den här gången för att träffa Oscar.

Han hade messat mig igår och fårgat om vi skulle träffas.

Jag hade såklart svarat ja, det är ju trots allt sommarlov, och på sommarlov ska man ha kul och inte sitta och deppa för att ens xbästis är helt kokko?¨

Nej precis :D

Jag hade satt på mig ett par tighta jeans och en pluffs tröja, vit.

Med ett glatt humör cyklade jag till parken, pappa hade varit väldigt snäll och bytt däck eftersom det var ett hål i det (a).

På fem minuter var jag framme.

Jag blev glad när jag såg att han satt där.

Oscar...ah, jag vet ju inte vad han heter i efternamn ^^ (a)

Jag smög mig fram bakifrån honom. Han satt med sin mobil och smsade med nån kille som hette Sebbe.

Det ända jag såg var:

Oscar: asså hon e typ fett snygg, du borde träffa henne, fast hon e mitt ragg ;)

Sebbe: Åhh...en pudding alltså! fett najzz! Tare lurre, jag har redan ett ragg på gång :DDD

Oscar: HAHAH (yy) Hon ska komma här som helst ;)


Jag log lite för mig själv och satte sedan mina händer framför hans ögon.

Oscar ryckte till och sedan kunde jag nästan känna att han log.

- Tiffany? sa han mjukt.

Jag fnissade till och gick sedan för att sätta mig bredvid honom.

- Hej! sa jag och skrattade till.

- tjabba ;) sa han och blinkade med ena ögat mot mig.

Jag fnissade till.

- Så jag är ditt ragg? ;) sa jag och peta honom i sidan med min armbåge.

Oscar rodnade lite och la snabbt ner sin mobil som hade plingat till.

- Klart du är mitt ragg ;) sa han sedan och la armen runt mina axlar.

Jag log mot honom och han satte sig lite närmare.

Jag kände att detta kanske var att gå lite för snabbt fram, men jag slog bort tanken och tänkte att det var en bra kille, en kille som man kunde bli bästa kompis med, en kille som tyckte du va snygg!

Oscar började fråga lite om tidigar pojkvänner och sånt skit, jag svarade med ett enkelt svar, ingen.

Sanning.

Eller, ja om man inte räknar på dagis då! ^^

Sen frågade jag om Oscar har haft några flickvänner.

- Jaa...har väll haft några (: sa han och log nervöst mot mig.

Jag tittade lite snabbt mot vänster och fick se Mollie med Spencer.

Jag gapade lite snabbt och sen återgick jag till Oscar.

Jag kände Spencer´s och Mollie´s blickar bränna i nacken.

Bara för att satte jag mig lite närmare Oscar.

Och inte gjorde det honom något.

- Vill du hänga med på fest i kväll? undrade han och tittade med bedjande ögon på mig.

- Visst! sa jag och log mot honom.

- Ska jag hämta dig här klockan åtta? frågade han och jag nickade glatt.

Helt plötsligt stod Spencer framför oss och stirrade surt på mig.

- Vad gör du här med honom? frågade han surt.

Oscar vände blixt snabbt på huvudet och stirrade på Spencer.

" Oh-oh...något otalt mellan de här grabbarna! " tänkte jag snabbt men satt kvar.

- Jag hänger väll med vem jag vill och var jag vill? sa jag och höjde på ena ögonbrynet.

- Jag trodde inte du hängde med töntar, sa Spenc med ett elakt flin.

Oscar ställde sig snabbt upp och nu stod de båda killarna tätt intill varandra.

Jag hörde inte vad Oscar väste till Spencer men det fick honom iallfall att gå därifrån och ilsket slänga blickar bakom sig.

Oscar återvände till bänken och log ett vänligt leende mot mig.

Jag log stelt tillbaka.

- Förlåt...sa han och tog min hand.

- Det gör inget, men asså...vad var det med er två? svarade jag och log lite tveksamt mot honom.

Oscar suckade och började berätta.




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards