minaberattelser

Alla inlägg den 7 september 2011

Av minaberattelser - 7 september 2011 18:38

Vi reste oss upp och gick hem till mig.

Justin tog min hand och jag sneglade på honom. Han tittade bara rakt framåt men log som en dåre.

Jag fnissade till och tryckte lite extra hårt i handen på honom.

Jag kände att jag måste njuta av tiden jag hade kvar med honom.

Vem vet? Han kanske träffade någon jätte-snygg eller söt tjej på någon konsert och blir superduper kär i henne! Ja, det skulle ju kunna hända? :/

----------------------------------

Justin och jag stod utanför min dörr. Helt plötsligt började det att regna. Vi stod där i regnet utan att röra en min, bara stod där och stirrade in i varandras ögon.

Jag böjde mig fram mot hans underbara läppar och kysste honom.

Det rullade ner något från Justin kind, men jag hade ingen aning om det var vatten eller om det var en tår. Jag brydde mig inte så mycket. Det ändå som existerade här och nu, var mig och han.

Justin och Samantha.

Du och jag.

Föralltid...


Om det ändå kunde vara så, jag visste det djupt inom mig, jag kände det. Vårat förhållande skulle inte överleva det här.

Jag avbröt kyssen och Justin tittae undrande på mig.

- Jag bara...jag...försökte jag förklara.

Justin lyfte upp min haka med sitt pekfinger.

Jag tittade in i han underbara bruna ögon.

- Jag älskar dig, nu och föralltid! sa han och jag log.

- Jag älskar dig också! viskade jag och kysste honom igen.

Och där stod vi, mitt ute i spöregnet och kysste varandra.


När jag vaknade upp låg jag på Justins bröst och jag kunde höra hans hjärta bulta.

Det var mysigt, att bara ligga där och veta att han finns där, just bredvid mig, en vanlig skolflicka som skulle hem från skolan.

Jag sneglade upp mot hans ansikte och såg att han var vaken. Han log, men såg mig inte, jag låtsades sova. Men mina ögon var lite öppna.

Jag kände hur Justin började hålla på med mitt hår. Jag älskade när folk höll på med mitt hår, det var skönt och avslappnadne på något sätt.

Helt plötsligt började jag asgarva när jag tänkte på Justin repliker första gången han träffade mig!

" Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi igen ;) "

Justin stirrade på mig, lätt förvånad.

Jag fortsatte att asflabba och grät nästan av att jag skrattade så mycket.

- Haha, varför garvar du? frågade Justin som försökte förstå.

- Jag kom bara o tänka på dina repliker första gången du träffade mig! skrattade jag och nu grät jag faktiskt över att jag hade skrattat så mycket.

Justin såg lite lätt stött ut.

- Jag tyckte de var as charmiga...sa han och låtsades vara ledsen.

Jag började så klart garva ännu mer när jag hörde det.

Justin suckade lite för sig själv och tog upp sin mobil från mitt nattduksbord.

" I´ve just got the craziest girl in the world! LMAO!! ;D " skrev han på sin twitter.

Jag började skratta igen, jag som precis hade lugnat ner mig. Den här gången skrattade Justin med mig, han var bara för gullig när han skrattade! :D

----------------------------------

Igår hade jag 37 unika sidvisningar, ingen kommenterade förutom Daniella! (älskarej BTW <3)

Mycket roligare om ni kommenterar, kanske tillochmed får längre delar då! ;)

Av minaberattelser - 7 september 2011 18:12

En ny del kommer ikväll

Men i morgon och i övermorgon så ska jag vara borta så jag kan inte uppdatera.

Fast det beror ju på om jag känner mig lite snäll och gör två tidsinställda inlägg :D

Men bara kanske ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards