minaberattelser

Alla inlägg den 28 september 2011

Av minaberattelser - 28 september 2011 10:00

Jag himlade med ögonen när hon vände sig om. Ibland var hon bara för mycket.

- Kom Aiden, vi drar hem till mig istället! sa hon sedan och killen som tydligen hette Aiden log och sa sedan hejdå till mig.

Jag höjde ena ögonbrynet och smällde sedan igen dörren efter dem.

Vad var det med mig idag?

--------------------------------------------

Nu hade det gått ungefär en vecka sen jag senast pratade med Mollie.

Jag var fortfarande sur på henne, och hon borde ju egentligen säga förlåt för att hon inte kickade ut killen, och jag lovar, HAN LJÖG!

Men Mollie hade börjat hänga med honom, de var tydligen tillsammans nu.

Hur vet jag?

Facebook.

Jag hade ingenting att göra, och jag tänkte inte ringa Mollie.

Jag vet att jag betedde mig störtlöjlig. Men...jag vet inte...

Jag kanske har växt ifrån Mollie, för jag längtar inte ens efter henne.

För ett år sedan kanske hon var sjuk i två dagar, jag blev skitglad när hon kom tillbaka till skolan, men så var det inte nu.

Det var i början av sommarlovet, ja och min bästakompis bråkade av världens löjligaste sak.

Jag ville inte ens bli kompis med henne igen.

Jag skrattade lite för mig själv.

Sen bestämde jag mig för att gå till tonårsplatsen.

Den kallades ju bara det förstås, egentligen var det bara en park där alla ungdomar hängde.

Jag satte på mig ett par jeans och en tight t-shirt, hoppades på det bästa och gick ut genom dörren med ett glatt humör.

Jag gick dit, hade tänkt ta cykeln med den hade punka så jag sket i det.

När jag såg parken spred sig leendet på mina läppar, här var den perfekta platsen att hitta någon ny att hänga med!

Jag satte mig på en bänk med min mobil i handen.

Jag tittade på lite bilder, visste inte riktigt vad jag skulle göra.

Jag var precis på att radera en bild på mig där jag log vädligt stort.

   

- NEJ! utbrast någon bakom mig.

Jag ryckte till och stirrade på personen bakom mig.

- Åh...hej! sa han lite generat.

- Hej! sa jag glatt.

Äntligen någon som hade kommit fram för att prata med mig! 

Eller smygkolla på mina bilder?!

Jag skrattade till.

- Jag heter Tiffant, vad heter du? log jag och sträckte fram min hand.

-  Oscar, sa han och log tillbaka. 

Han satte sig sedan bredvid mig och vi snackade ett tag.

- Kan jag få ditt nummer? sa han flörtigt och tog fram sin mobil.

Jag log och sa det till honom.

- I´ll text you hottie! ;) sa han och gick därifrån.

Tanken slog mig snabbt.

Jag hade precis gett ut mitt nummer till en total främling.

-------------------------------------------

LEDSEN FÖR INGEN UPPDATERING IGÅR!

kommer gottgöra er sweeties<3 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards