minaberattelser

Alla inlägg den 18 september 2011

Av minaberattelser - 18 september 2011 15:34

- HEEEEJ!!!! sa hon och kramade mig hårt.

- När ska vi dra? frågade jag och log mot henne.

- Vill du dra nu? Eller ska vi stanna lite till, klockan är bara elva än så länge...sa hon och log mot mig.

- Vi kan stanna lite antar jag! sa jag och log,

- TACK!! haha ;D skrattade hon och vi började dansa med killarna som var runt om oss, det här kunde ju faktiskt bli ganska kul ändå!

----------------------------------

Jag och Selena gick skrattandes på trottoaren. Vi hade såklart inte druckit något men vi skrattade ändå.

Jag såg något blixtra till.

- Jag blev nästan blind av det där! skrattade jag och Selena såg sig oroligt omkring.

- Det kanske inte är så bra om de ser oss här mitt inatten...De kanske tror att vi är fulla om vi skrattar? sa Selena oroat.

- Okej...Vi får vara mogna och gå hemåt direkt...sa jag och Selena nickade stelt.

Kameran blixtrade till igen.

Det kom bara fler och fler blixtrar ju längre vi gick.

- Spring? sa jag oroligt när vi såg alla paparazzis komma fram ur buskar.

- Spring! sa Selena och vi vände om och började springa.

När vi slutligen kom fram till Selenas hotell sprang vi snabbt fram till hissen och tryckte på knappen. Det tog inte lång tid innan den kom ner till lobbyn.

Precis när dörrarna stängdes såg vi hur alla paparazzisarna kom inspringandes genom dörren.

Vakten såg helt förstörd ut när han försökte få ut allihopa. Stackarn...

Jag och Selena skrattade i hissen, hela vägen upp.

- Haha gud vad läskigt det var när det bara började blixtra till överallt! skrattade jag och Selena började asgarva.

- Shhh!! fnissade hon, vi kanske väcker alla andra på hotellet!

Jag fnissade till.

- Okej då! sa jag och äntligen kom vi upp till den högsta vånigen som Selena bodde på.

Hon öppnade snabbt dörren och vi kom in.

- Du Sell, vi borde göra en video hälsning till alla där ute ! sa jag och fnissade lite.

- Det gör vi! sa hon och så gjorde vi det.

Vi satt i en hel halvtimme och bara snackade om våran dag och sen klipte vi ihop hela filmen så den blev ungefär sju minuter lång, vi tog bara godbitarna!

Jag sneglade på klockan.

- Bäst vi lägger ut den på youtube och sen går och lägger oss...sa jag långsamt.

Selena tittade snabbt på klockan.

- OJ! är den redan halv fyra? sa hon och skrattade till.

- ahaahah ja tydligen! sa jag och vi skrattade lite.

Hon klickade snabbt in sig på youtube och laddade upp videon.

- Nu går vi och lägger oss! sa hon sedan och stängde igen data skärmen.

Vi sov till halv ett och tillbringade sedan hela den dagen framför tv:n.

Jag tittade lite snabbt på datumet.

Det var den 16 Augusti. Om en månad började jag skolan. En månad kvar av hela det här underbara sommarlovet.

Skulle Selena och jag kunna fortsätta vara vänner?

Och hur skulle jag och Justin lösa allt?

Hur skulle det bli i skolan nu när jag inte hade några vänner kvar? Skulle jag bli utstött? Eller populär för att jag var kompis med Selena Gomez och flickvän till Justin Bieber? Herregud, jag vill verkligen inte börja skolan igen...

----------------------------------

KOMMENTERA!

Fem kommentarer från olika så får ni ännu en idag (:

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards