minaberattelser

Alla inlägg den 8 september 2011

Av minaberattelser - 8 september 2011 15:00

- Jag tyckte de var as charmiga...sa han och låtsades vara ledsen.

Jag började så klart garva ännu mer när jag hörde det.

Justin suckade lite för sig själv och tog upp sin mobil från mitt nattduksbord.

" I´ve just got the craziest girl in the world! LMAO!! ;D " skrev han på sin twitter.

Jag började skratta igen, jag som precis hade lugnat ner mig. Den här gången skrattade Justin med mig, han var bara för gullig när han skrattade! :D

----------------------------------

Tiden gick snabbt, och snart var det bara en vecka kvar tills Justin skulle åka iväg på sin turné.

Jag och Justin hade tillbringat all tid vi kunde med varandra.

Men nu var det bara en enda vecka kvar, den kunde gå hur snabbt som helst.

Justin och jag låg i min säng.

- Jag kommer sakna dig skit mycket! sa jag och vände mitt huvud mot honom.

- Du anar inte hur mycket jag kommer sakna dig! svarade han och pussade mig lätt på pannan.

- Du fattar inte hur mycket mer jag kommer sakna dig än du kommer sakna mig ;) fnissade jag fram.

Justin skrattade och kramade om mig.

- Ska vi se på film? undrade jag och han nickade.

Jag satte på remember me, själva namnet tyckte jag stämde in på min och Justin´s läge.


En vecka senare

Justin´s perspektiv

 

Jag stod på flygplatsen med Sam i mina händer. Mina väskor hade Kenny redan checkat in. Alla var redan inne på flygplatsen.

Nu var det bara jag kvar.

Jag kramade henne hårt, och kysste hennes panna mjukt.

Det var en massa paparazzis överallt men jag brydde mig inte alls.

- Jag älskar dig! grät hon och något stack till i hjärtat på mig.

Jag hatade att höra tjejer gråta, speciellt om det var någon man verkligen brydde sig om.

- Jag älskar dig mer! sa jag och torkade bort hennes tårar.

De bara forsade ner igen så jag gav upp försöket.

Jag kände något rulla ner för mina kinder.

Sam log genom tårarna och jag log tillbaka.

Jag kysste henne och vi stod där och hela omvärlden försvann.

Hon avslutade kyssen.

- Gå...viskade hon och pussade mig lätt på munnen.

Kamerorna blixtrade som galningar.

- Jag älskar dig, kom ihåg det! viskade jag i hennes öra medans jag kramade henne farväl.

- Desamma viskade hon och jag vände mig om och gick igenom gaten.

Såfort jag var igenom, ångrade jag att jag hade gått iväg.

Jag saknade henne redan!

----------------------------------

Bye bye!! :(


Nu tycker ja att jag förtjänar lite kommentarer eftersom jag var snäll nog att ha ett tidsinställt inlägg!


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards