minaberattelser

Alla inlägg den 5 september 2011

Av minaberattelser - 5 september 2011 21:07

Jag brydde mig inte om filmen, sålänge jag fick spendera tid med Sam så var jag lycklig. Det var vad som oroade mig, jag hade ännu inte berättat om min world tour som snart skulle börja, eller ja, om en månad...Men det var ändå en lång tid. En väldigt lång tid faktiskt.

Men just nu, just här och nu, satt jag i en soffa, tätt intill Sam, min flickvän, och tittade på film.

Kunde det bli bättre?<3

----------------------------------

Filmen hade rullat i ungefär en halvtimme. Vi satt nära varandra. Jag gäspade högljut och sträckte på armarna medans jag la ena runt hennes axlar.

- Tönt! fnissade hon och jag såg lite trumpen ut.

Hon fnissade lite till och pussade mig lätt på munnen.

Jag log för mig själv.

Sam´s perspektiv


Jag pussade honom lätt på munnen, han såg ju så trumpen ut ;)

Han log så fort mina läppar lämnade hans.

Plutten då! :*

Jag fortsatte att titta på filmen och efter en timme var den slut.

Jag stängde av den och satte mig i soffan igen.

- Vill du sova över idag :D Frågade jag helt sådär spontant.

- Amen visst! svarade han o log.

- Mamma och pappa är typ aldrig hemma längre, förstår inte riktigt, jamenar, jag skulle ju typ kunna sticka till Frankrike eller nått utan att de märker något! skrattade jag men kände stinget av övergiven bränna i hjärtat.

Justin smekte min kind, han kände mig för bra för att jag skulle kunna skämta bort det där...

- Det är okej gumman, du har mig! Nu och föralltid!<3 viskade han och kysste mig mjukt.

- Tack! Det betyder extra mycket när det kommer från dig Justin, sa jag ärligt och kramade honom hårt.

Han log mot mig.

- Klockan är bara sju, ska vi dra ut till stranden? frågade han och reste sig upp.

- Visst! sa jag.

I förrigår hade jag visat Justin den lilla stranden som låg nästan precis utan för mitt hus.

Justin hade blivit storm förtjust och hoppat omkring och vi hade skrattat som två dårar.


Jag låste dörren och vi började gå mot stranden.

Justin tog min hand.

Jag kände mig lite iaktagen men struntade i det! Inget skulle kunna hända när Justin var här (:

Vi gick hand i hand på stranden och helt plötsligt lyfte Justin upp mig och snurrade runt mig.

Jag skrattade och kände ännu en gång hur någon iaktog oss, denna gången såg jag till och med en blixt.

Men eftersom Justin inte sa något, inbillade jag mig säkert.

Justin log och kysste mig efter snurren.

Jag kysste tillbaka och denna gången kom det ungefär tio personer rusande ut från buskarna med kamerorna i högsta högg.

- Paparazzis... suckade Justin och vi började springa.

- Men vi kan inte springa till mitt hus! skrek jag och kände hur kondisen inte var den bästa.

- Rätt tänkt! vi springer till lekparken och sen en omväg till ditt hus! skrek han och jag nickade andfått.

Efter ungefär en halvtimme satt vi äntligen i min soffa och stirrade på MTV.

Helt plötsigt kom det upp en liten nyhets grej, typ skvaller nyheterna.

- Har Justin Bieber skaffat sig en flickvän? Vad heter hon? vart kommer hon ifrån, allt vi vet är att det nyfunna paret hade en kul kväll på stranden! sa nyhetsreporten snabbt och blinkade med ena ögat innan hon övergick till något annat skit.

- Oh-oh...sa jag och bet mig i läppen.

- Jag bryr mig inte! Jag vill att hela världen ska få veta att du är min flickvän och att jag älskar dig, just dig Samantha Nicole Evans!

Justin tog upp sin mobil och gick i på sin Twitter.


" I love Samantha Evans! <3

and yes, she is my girlfriend! "


Jag log mot Justin och kysste honom.

Han var bara för gullig ibland!<3

----------------------------------

KOMMENTERA!!<3

Av minaberattelser - 5 september 2011 16:35

Jag log tillbaka och han sjöng sången flera gånger om, mig gjorde det inget, han var för bra för att kunna bry sig om det!<3

-----------------------------------

Efter Justin´s singel inspelning så gick vi hem till mig. Vi satt i soffan och bara chillade.

- Så vad ska vi göra ? frågade Justin och log mot mig.

- Vi kan...vi kan...eh...BAKA BULLAR! :D skrattade jag fram.

- Let´s do it! utropade han och vi skrattade lite.

Jag tog fram alla ingriendser och sen började vi följa receptet.

Jag började hälla i allt mjöl medans jag gjorde det vispade Justin ihop smeten så gott han kunde.

Jag tog lite mjöl och fick det mesta på händerna.

Jag började skratta och smetade allt mjöl på Justin.

Han såg ut som ett vitt spöke! Justin började skratta också och tog lite mjöl och smetade in det i mitt ansikte också.

Vi skrattade nästan så mycket så vi fick magknip och helt plötsligt stod vi tätt, tätt intill varandra.

Jag frustade till lite efter allt skratten. Justin log mot mig och närmade sig långsamt mina läppar...

Jag la mina armar om hans nacke och kysste honom.

- Wow...viskade Justin och tittade på mig med stora ögon.

Jag rodnade, men jag antog att han inte såg det...Jag var ju helt vit i hela ansiktet...:D

Justin lyfte min haka med sitt finger och kysste mig ännu en gång.


Justin´s perspektiv


Äntligen! Gud vad jag hade längtat efter den här stunden! Att få kyssa hennes perfekta läppar var det enda som existerade just nu...

Hon var helt underbar!

Jag slutade kyssa henne och jag log mot henne.

- Så...ehum...Betyder det här att vi är typ tillsammans nu eller? frågade hon och log generat mot mig.

- Om du vill det (: sa jag och log


tillbaka.

- Jag vill om du vill det ;) sa hon och kramade om mig.

- Jag vill ;) sa jag och kysste henne ännu en gång.


Efter det så bakade vi klart bullarna och sen tvättade vi våra ansikten eftersom de var alldeles mjöliga :)

Bullarna blev fantastiskt goda, säkert bara för att de var gjorda av mig, mästerkocken!

Det var jag inte sen att påpeka för Sam heller!

- Säkert bara för att jag är bäst på att göra bullar! sa hon och blinkade med ena ögat och mumsade vidare på en bulle.

- Vad sägs som att båda är fantastiska och därför blev bullarna AMAZING :D föreslog jag och log igen.

- Fast jag är ändå bättre än dig... sa Sam sakligt.

- Vi säger så då! skrattade jag och åt min bulle.

Efter att vi hade frysit in alla bullar, städat hela köket och suttit vid TV:n och bara slappat frågade jag ännu en gång vad vi skulle göra.

- Jag har faktiskt ingen aning... suckade hon och jag skrattade lite.

- Vi kanske kan titta på film? föreslog jag och hon nickade och valde någon film som hon tyckte var bra. Jag brydde mig inte om filmen, sålänge jag fick spendera tid med Sam så var jag lycklig. Det var vad som oroade mig, jag hade ännu inte berättat om min world tour som snart skulle börja, eller ja, om en månad...Men det var ändå en lång tid. En väldigt lång tid faktiskt.

Men just nu, just här och nu, satt jag i en soffa, tätt intill Sam, min flickvän, och tittade på film.

Kunde det bli bättre?<3

----------------------------------

Sådärja! nu kom det in lite kärlek också :D

Tycker ja att ni kan kommentera ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards