minaberattelser

Direktlänk till inlägg 5 september 2011

Raise your voice del 7

Av minaberattelser - 5 september 2011 16:35

Jag log tillbaka och han sjöng sången flera gånger om, mig gjorde det inget, han var för bra för att kunna bry sig om det!<3

-----------------------------------

Efter Justin´s singel inspelning så gick vi hem till mig. Vi satt i soffan och bara chillade.

- Så vad ska vi göra ? frågade Justin och log mot mig.

- Vi kan...vi kan...eh...BAKA BULLAR! :D skrattade jag fram.

- Let´s do it! utropade han och vi skrattade lite.

Jag tog fram alla ingriendser och sen började vi följa receptet.

Jag började hälla i allt mjöl medans jag gjorde det vispade Justin ihop smeten så gott han kunde.

Jag tog lite mjöl och fick det mesta på händerna.

Jag började skratta och smetade allt mjöl på Justin.

Han såg ut som ett vitt spöke! Justin började skratta också och tog lite mjöl och smetade in det i mitt ansikte också.

Vi skrattade nästan så mycket så vi fick magknip och helt plötsligt stod vi tätt, tätt intill varandra.

Jag frustade till lite efter allt skratten. Justin log mot mig och närmade sig långsamt mina läppar...

Jag la mina armar om hans nacke och kysste honom.

- Wow...viskade Justin och tittade på mig med stora ögon.

Jag rodnade, men jag antog att han inte såg det...Jag var ju helt vit i hela ansiktet...:D

Justin lyfte min haka med sitt finger och kysste mig ännu en gång.


Justin´s perspektiv


Äntligen! Gud vad jag hade längtat efter den här stunden! Att få kyssa hennes perfekta läppar var det enda som existerade just nu...

Hon var helt underbar!

Jag slutade kyssa henne och jag log mot henne.

- Så...ehum...Betyder det här att vi är typ tillsammans nu eller? frågade hon och log generat mot mig.

- Om du vill det (: sa jag och log


tillbaka.

- Jag vill om du vill det ;) sa hon och kramade om mig.

- Jag vill ;) sa jag och kysste henne ännu en gång.


Efter det så bakade vi klart bullarna och sen tvättade vi våra ansikten eftersom de var alldeles mjöliga :)

Bullarna blev fantastiskt goda, säkert bara för att de var gjorda av mig, mästerkocken!

Det var jag inte sen att påpeka för Sam heller!

- Säkert bara för att jag är bäst på att göra bullar! sa hon och blinkade med ena ögat och mumsade vidare på en bulle.

- Vad sägs som att båda är fantastiska och därför blev bullarna AMAZING :D föreslog jag och log igen.

- Fast jag är ändå bättre än dig... sa Sam sakligt.

- Vi säger så då! skrattade jag och åt min bulle.

Efter att vi hade frysit in alla bullar, städat hela köket och suttit vid TV:n och bara slappat frågade jag ännu en gång vad vi skulle göra.

- Jag har faktiskt ingen aning... suckade hon och jag skrattade lite.

- Vi kanske kan titta på film? föreslog jag och hon nickade och valde någon film som hon tyckte var bra. Jag brydde mig inte om filmen, sålänge jag fick spendera tid med Sam så var jag lycklig. Det var vad som oroade mig, jag hade ännu inte berättat om min world tour som snart skulle börja, eller ja, om en månad...Men det var ändå en lång tid. En väldigt lång tid faktiskt.

Men just nu, just här och nu, satt jag i en soffa, tätt intill Sam, min flickvän, och tittade på film.

Kunde det bli bättre?<3

----------------------------------

Sådärja! nu kom det in lite kärlek också :D

Tycker ja att ni kan kommentera ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards