minaberattelser

Alla inlägg den 17 september 2011

Av minaberattelser - 17 september 2011 09:52

- Han är på sin turné svarade jag kort.

- Så du är ledig för ett tag alltså! sa han och petade till mig några gånger med armbågen.

- Nej tyvärr! sa jag och log kyligt.

Han missuppfattade leendet och satte sig lite närmare.

- Om du ursäktar ! sa jag och reste mig för att gå där ifrån.

- tönt...mumlade jag

---------------------------------

Jag gick runt och sedan satte jag mig i en soffa igen. En kille damp ner bredvid mig.

- Tjatja! Luke heter jag! sa han och sträckte fram sin hand.

-Sam sa jag,log vänligt och fattade hans hand.

- Så är du här själv eller? frågade Luke.

- Nej, jag är här med Selena men har inte sett henne på ett tag...sa jag och suckade lite lätt.

- Selena Gomez? frågade han överraskat.

- Japp! sa jag och log.

- Jaha...svarade han lite surt.

- Vadårå? sa jag och tittade lite undrande på honom.

- Nej egentligen inget, hon och jag har vart på g i typ två månader och sen så...såg jag henne hångla med nån kille...sa Luke och tittade sorgset ner i marken.

- Åh jag är så ledsen Luke! sa jag och klappade honom lite taffat på ryggen.

- Men det är lugnt, det finns ju andra fiskar i havet! sa han och flyttade sig lite närmare mig.


Vad var det med killar idag?!

Jag tittade bara framåt och kändes Luke´s blick bränna.

- Hur gammal är du? frågade han sedan.

Jag vände huvudet långsamt och tittade på honom.

- Hur gammal tror du jag är? frågade jag och blinkade med ena ögat.

- ehm...sjutton? svarade han nervöst.

- HAHA nej jag är femton! sa jag och skrattade.

- SKOJAR DU!? utbrast han.

- Nej...Vadårå? frågade jag.

- Du ser inte ut som femton, du ser typ ut som om du är sjutton eller arton...sa han och rodnade lite.

Han flyttade sig ännu lite närmare. Den här gången la han sin arm runt min axlar.

- Luke...Ledsen, men jag har en pojkvän...sa jag och flyttade mig lite ifrån honom.

- åh, förlåt! sa han och rodnade starkt.

- Inget att säga förlåt för! sa jag och log mot honom.

- Jag...jag måste gå nu..sa han och reste sig snabbt upp.

Jag tittade lite sorgset på honom.

Han skämdes, det såg jag.

Jag reste mig upp och gick in i dansmassan. Massa killar slängde flörtiga blickar på mig, men jag bara igronerade dem. Jag försökte hitta Selena. Och där var hon. Dansade med fem olika killar på samma gång.

"Verkar som om någon har kul i allafall..." tänkte jag.

Jag gick fram till dem och killarna började dansa nära mig också.

- Selena! skrek jag för att överrösta musiken.

- HEEEEJ!!!! sa hon och kramade mig hårt.

- När ska vi dra? frågade jag och log mot henne.

- Vill du dra nu? Eller ska vi stanna lite till, klockan är bara elva än så länge...sa hon och log mot mig.

- Vi kan stanna lite antar jag! sa jag och log,

- TACK!! haha ;D skrattade hon och vi började dansa med killarna som var runt om oss, det här kunde ju faktiskt bli ganska kul ändå!

----------------------------------

Hihi en tidig idag :D

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards