minaberattelser

Alla inlägg den 13 september 2011

Av minaberattelser - 13 september 2011 20:31

Jag smsade henne snabbt att jag hade sett att Justin hade kommit hem till henne och sen att jag kände att de skulle få deras lilla tid tillsammans.

Jag log för mig själv och gick sedan därifrån med min mobil i handen.

----------------------------------

Sam´s perspektiv

 

Jag kramade om Justin med tårarna i ögonen.

Gud vad jag hade saknat killen!

- Vad gör du här?! Du skulle ju inte komma förens om en månad!? utbrats jag mellan alla kramarna.

- Jag hade en helg ledig och tänkte att...Varför inte? Jag kom fram till att varför inte ta alla chanser som finns? så här är jag...Hoppas du inte hade några planer...:/ förklarade han och precis då fick jag ett sms från Selena.

" Jag såg vem som kom, pratar i veckan, puss<3 "

Jag log lite för mig själv.

- Vadå? log Justin och försökte kika över axeln.

- Det verkar som om mina planer precis blev inställda! skrattade jag och kysste honom passionerat.


Justin och jag satt i soffan och han berättade massa otroliga saker som hade hänt under den månaden som hade gått.

- ...och sen så sa jag: yeeeaaah MAN!

Jag började skratta.

- Så vad har du gjort då? frågade han leendes medans han tog min hand.

- Jag har faktiskt inte gjort något jätte speciellt, jag har hängt lite med Selena Gomez och så...Vi har blivit jättebra kompisar faktiskt! sa jag och Justin log ännu större.

- Det glädjer mig! sa han.


Justin´s perspektiv

 

- Det glädjer mig! sa jag och hon log mot mig stort.

Jag var faktiskt jätteglad över att hon hade hittat någon som hon trivdes att umgås med, jag kände lite att jag hade tagit ifrån henne alla hennes vänner eftersom hon bara hade hängt med mig den sista månaden.

Vi satt där och pratade om precis vad som helst. Det var härligt. Det påminde mig väldigt mycket om den där första dagen vi träffades, när vi hängde för första gången i lekparken.

Sam slutade babbla om något och jag log.

- Jag har saknat dig älskling...viskade jag och kramade henne hårt.

- Du kanske inte tror det men jag har saknat dig mer! viskade hon och kysste mig mjukt.

- Du gemför ett träd med hela skogen...viskade jag.

- Vi säger så då! sa hon lite små kaxigt och jag skrattade åt henne.

Jag ville inte åka tillbaka till turnén men jag behövde, jag kunde inte svika mina fans för min egen vilja. Nej, det hade fört mig hit och jag skulle kämpa för dem.

- Ska vi se på en film? frågade hon sedan.

- Okej! sa jag och log stort.

Jag älskade att titta på film, särkilt om det var med Sam! Då var det extra mysigt!!

- Väljer du film så tar jag fram lite chips! sa hon och började gå mot köket.

Jag satte mig ner framför TV:n där de hade sina dvd filmer.

Jag valde mellan Cadet Kelly som faktiskt var en bra film, ja, ändå sedan Sam visade mig den då...

Så det var mellan Cadet Kelly och Twilight första filmen.

- SAM! TWILIGHT ELLER CADET KELLY?! skrek/frågade jag.

- TWILIGHT!! skrek hon tillbaka och jag satte i den filmen. Nån minut senare kom hon tillbaka med en stor chips skål och lite dipp.

Hon satte sig bredvid mig och jag satte mig ännu lite närmare.

När filmen startade höll vi handen.

Jag hade verkligen saknar hennes händer! ;D

----------------------------------

HAHAH saknat hennes händer....

Okej sen del jag vet!

JAG BEKLAGAR!

Men hurre ni, bättre sent än aldrig! ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards