minaberattelser

Direktlänk till inlägg 3 september 2011

Raise your voice del 5

Av minaberattelser - 3 september 2011 22:34

Jag log för mig själv.

Sen kom jag på att första gången jag träffade Justin satt han i en limousin...

Undrar varför han satt i en limousin...Är han känd eller nått?

Måste söka på honom...YOUTUBE NÄSTA!!

----------------------------------

Jag gapade när jag såg hur många tittare han hade. Jag tryckte på spela och hörde den mest fantastiska röst någonsin!

Hur kunde han inte ha berättat detta för mig ?

Eller ah, bara känt honom i en dag nu...

Jag skrattade lite för mig själv och drogade hans videosar på youtube.

Jag sneglade på klockan.

Halv tolv, okej det var sommarlov, men hallå? ska träffa Justin i morgon, kanske bra att vara uppe lite i tid iallafall!

Jag stängde av datan och gick och la mig i sängen.

Det sista jag tänkte på var vilken bikini jag skulle ha på mig imorgon...



Jag vaknade klockan 10 och suckade lite. Jag hade sovit i tio timmar, vilket var bra, väldigt bra faktiskt!

Jag reste mig upp och valde ut en rosa bikini och satte sedan på mig ett par shorts och ett linne.

Jag log lite för mig själv och sminkade mig inte alls, vi skulle ju ändå bada.

Jag åt en snabb frukost och satte mit vid tv:n för att titta på den ett tag, Justin sa ju att han skulle ringa mig.


ungefär en halvtimme senare ringer Justin.


*Samtal*

s:Hellooo!

j: Tjänare! Du är du klar eller ska jag vänta med att komma hem till dig! 

s: jag e klar! det är bara att komma!

j: coolish, kommer på direkten!

*samtal slut*


Jag visste inte om jag skulle fråga Justin om hans videosar. Jag menar, han måste ju fattat att jag skulle undra varför han hade suttit i en limousin första gången jag träffade honom!

Jag bestämde mig för att berätta att jag visste.


*pling plong*


Jag stängde snabbt av tv:n och rusade fram till dörren.


- HEJ! sa jag glatt och gav Justin en kram.

- Tjenare! ska vi dra? frågade han.

Jag nickade och tog min mobil och nycklar.

Jag låste snabbt dörren och följde efter honom ut.

- Du Justin, det är en sak jag skulle vilja fråga dig om... började jag och log lite generat.

- Prata på! sa han glatt.

- Jo, det var så att igår kväll,så undrade jag varför du hade suttit i en limousin första gången jag träffade dig...Så jag sökte på dig på youtube och...ja...

Justin tittade oroligt på mig.

- DU ÄR BÄST PÅ ATT SJUNGA! utbrast jag och Justin började garva.

- Tack så mycket! Fast jag är inte så känd ännu... 

- Du, det spelar ingen roll om du är känd eller inte! svarade jag och tittade honom djupt in i ögonen.

- Tack Sam, det betyder mycket när det kommer från dig!

Jag log mot honom.

- Nej, nu tycker jag att vi sätter fart om vi ska hinna bada något!

Justin skrattade lite och vi började att gå snabbare till badhuset.

Väl där betalade vi snabbt inträdet och jag gick in i tjejernas medans Justin gick in i killarnas.

Jag skyndade mig och var före Justin ute ur omklädnings rummen.

Jag log malligt mot honom när han kom ut.

- Jag vann! sa jag och Justin såg lite sur ut.

- Jag visste inte ens att vi körde en tävling, men om jag visste skulle jag lugnt ha klått dig! svarade han och jag började skratta.

Vi började bada och jag hade den bästa dagen på länge.

Justin var bara så rolig att vara med! 

----------------------------------

KOMMENTERA!!

Då blir jag glad =D 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards