minaberattelser

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

Raise your voice del 21

Av minaberattelser - 19 september 2011 20:43

En månad kvar av hela det här underbara sommarlovet.

Skulle Selena och jag kunna fortsätta vara vänner?

Och hur skulle jag och Justin lösa allt?

Hur skulle det bli i skolan nu när jag inte hade några vänner kvar? Skulle jag bli utstött? Eller populär för att jag var kompis med Selena Gomez och flickvän till Justin Bieber? Herregud, jag vill verkligen inte börja skolan igen...

----------------------------------

Månaden gick och till slut var det bara en enda vecka kvar tills jag började skolan. Justin skulle komma hem från sin turné en månad efter att min skola hade startat.

Jag var fortfarande mycket nervös, och nu när det var så nära vart jag ännu nervösare.

- Du måste sluta oroa dig, annars kommer du få rynkor i förtid, och tro mig, det vill du inte ha! sa Selena och jag skrattade halv hjärtat åt hennes kommentar.

- Men du, sa hon och gick fram till mig, nu går vi och shoppar skolkläder, och massa skolgrejer till din första skoldag!

- Sa du precis "skol" typ tre gånger? VILL du att jag ska få rynkor kanske? skrattade jag.

Selena fnissade till.

- Nej men kom nu dummer! sa hon och vi tog hennes bil ner till stan.

Vi gick in i massa olika klädaffärer och hittade en massa, men jag bestämde mig för att köpa en rosa kläning som slutade lite innan knäna och en jeans-jacka.

     


Samantha^       Selena^

 

Jag och Selena gick vidare till värsta butiken som typ hette "skolan".

Tråkigt namn...

Men vi gick in där och jag köpte tio pennor, fem suddigum, en vässare och tre bläckpennor. Sen gick vi vidare till blocken, det blev tio av de, ett för varje ämnen.

Tillslut var vi klara.

TACK OCH LOV FÖR DET!

Vi skyndade oss hem med massa påsar runt omkring oss, konstigt att man alltid shoppar så mycket när man shoppar?!

Väl hemma dumpade jag alla mina saker och gjorde iordning min skolväska.

Selena var hemma hos sig nu och jag visste inte vad jag skulle göra.

Jag sneglade på klockan, den var bara halv fyra.

Jag tog upp min mobil och började smsa med Justin.

"heeeey hunny bunny!" skrev jag.

Jag fick snabbt svar.

"HEY BABY!"

"wazzz up?"

" Inte mycket, saknarej!<3"

" Awweee! saknarej mer! kan du fatta att jag börjar skolan snart?"

" HAHAHAHAHAHAHAHA loser..."

" passarej! jag kanske kyss strejkar när du kommer hem!"

" Du kan inte stå emot mina gudomliga läppar!"

" Ska vi slå vad? "

" Helst inte :p"

Jag garvade lite åt vår fina lilla convo.

Vi fortsatte att smsa i typ två timmar och sen sneglade jag på klockan igen. Nu var den halv sex.

Jag startade min data och var snabbt inne på facebook och massa annat skit som jag inte ens behövde vara inne på..

Tillslut stängde jag ner datorn och sneglade på klockan ännu en gång.

Halv nio.

Jaja, jag ska ju ändå börja skolan snart!

Jag messade snabbt ett "godnatt sweetie!" till Justin och la sedan moiblen på nattduksbordet.

Den plingade till nästan direkt.

"Godnatt, dröm söta drömmar! Jag vet iallfall vad jag kommer drömma om<3"

Jag struntade i att svara men log åt smset.

----------------------------------

Sa ju att den skulle bli lite sen idag...:/

Ni får typ räkna med det på vardagar...


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards