minaberattelser

Direktlänk till inlägg 6 mars 2012

I'm the king of wahtever I want to be, del 3

Av minaberattelser - 6 mars 2012 14:39

-VAFAN GÖR DU??? SLÄÄÄÄPP HENNE! skrek hon och puttade bort honom från mig.

Han stannade mitt i rörelsen, jag såg att han tänkte, men tydligen kom han fram till att det inte var värt det.

Han gick därifrån. Med bestämda steg. Något han aldrig hade gjort när jag träffade honom i Atlanta.

Tiff kramade om mig hårt, viskade att han var borta nu.

Jag visste det. Jag var tvungen att berätta allt för henne nu.

Något jag inte var redo för.

Något jag verkligen inte hade förutspått.


You're ma BFF, And I'll tell you anything.

------------------------------------------------------

Vafan ska jag göra nu?

Jag visste att det skulle bli såhär, att han skulle "attackera" mig, att jag skulle skrika.

Sen hade jag bara hoppats på att Tiffany skulle vara i närheten.

Jag vill inte veta av honom, verkligen inte, han var hemsk. Jag hatade honom för vad han hade gjort mot mig.

Hata är ett starkt ord, jag vill inte se han död, men det är verkligen på gränsen, han förstörde mitt liv.

Det var pågrund av honom som jag flyttade.

Det var pågrund av honom som jag fick gå till en psykolog i ett halvår.

Det var pågrund av honom som allt hände.

.

- Hej, jag heter Brandon, men kalla mig Brad! sa killen och log ett bländande leende

- Stephanie Carter! svarade jag honom och log tillbaka.

- Jag gillar ditt namn!

- Tack så mycket, ditt är också fint!

Han kom närmare och satte sig bredvid mig på bänken. Vi snackade om allt möjligt, lärde känna varandra.

Det enda jag kunde tänka på att han snackade med mig, mig av alla människor. Han och jag kanske kunde bli goda vänner, om inte mer! Jag hade aldrig haft en bra kompis jag kunde berätta allt för, detta kanske var den kompisen jag kunde lita på?

.

Jag hade haft så fel den dagen, jag skulle inte bjudit in honom till en konversation. Om jag bara hade sagt hej och gått där ifrån hade mitt liv inte vart så komplicerat. Han hade verkat så snäll, så gullig. Så prefekt.

Men jag hade haft fel, så fel jag bara kunde ha haft. Han hade lurat mig.

I hela 6 månader fick han mig att tro att jag kunde lita på honom. Jag började till och med bli kär i honom. Tack gode gud att det inte gick längre. Han fick reda saker om mig. För många saker egentigen. För mycket information till honom.

Om jag kunde spola tillbaka tiden skulle jag defenitivt göra det. Jag hatade han för den han gjorde mig till. Vad han fick mig att göra, vad han gjorde mot mig. Jag var bara 14 år den dagen. Inte ens redo. Hade inte ens planerat att det skulle hända. Men han tvingade mig. Jag kunde inget göra. Det var hemskt. Förfärligt.

Ändå kunde jag inte sluta träffa honom, han gav mig trygghet ändå. Tillslut slet jag mig bort från honom. Jag berättade inte allt för mamma. Bara att vi behövde flytta. Såklart gjorde vi det. Jag såg han på flygplatsen när vi skulle flyga iväg. Ett sista sms innan jag bytte nummer här i Miami.

"tro inte att det är det sista du ser av mig."

Mina knän hade skakat bara vid tanken att han skulle komma till Miami. I ett helt år var jag lycklig. Ingen som honom hade jag träffat, istället hade jag träffat Tiff, hon hade gjort min dag. Hon var så gullig och snäll, gjorde allt för att vi två alltid skulle vara sams. Visst hade vi små bråkat lite, men inte så värst mycket.

Men nu var han tillbaka. Tillbaka för att förstöra för mig. Jag ville inte flytta den här gången. Jag ville inte flytta ifrån min klass, jag ville inte flytta ifrån min skola, jag ville inte flytta ifrån Tiffany.

.

Tiff undrade förstås vad som hade hänt. Jag vågade inte berätta allt än, även ifall jag visste att jag skulle behöva göra det snart. För snart. Innan jag ens var redo för det.

- Steph, seriöst, du kan inte hålla det hemligt för mig längre? Vad är det med den där killen? Varför gick han på dig? Varför ville du inte gå och hämta dina mattesaker när han stod bredvid ditt skåp? Jag hörde han mumla "fegis" för sig själv när jag gick därifrån. Vem är det? Och vad vill han dig?

- Så många frågor..., sa jag och skakade på huvudet.

Tiffany tittade oroligt på mig.

- Du måste berätta för mig Steph, vi berättar alltid vad som helst för varandra? jag berättade faktiskt min största hemligthet för dig! Kommer du ihåg det? att jag skickade en BH bild till Ragnar i 9D, Det är pinsamt, säg vad det är nu bebo?

- Lägg av! Det är inget, han bara bitchblickar mig och verkar ha något emot mig. Det är inget mer än så... Jag har inte gjort honom något. 

Ibland måste man göra det ända rätta, den här gången var en vit lögn till min bästa kompis det ända rätta. Det han har gjort mot mig är inget jag kan berätta, inte nu... Inte än.

The easiest way is the hardest way, think I just choosed the wrong one.

----------------------------------------------------

KOMMENTERA VAD NI TYCKER  

Skriven av både mig (Mimmi) och Maria! 

Maria är min kompis som ska hjälpa mig !  

Som sagt, KOMMENTERA VAD NI TYCKER!

Har ni några idéer så, självklart, skriv de i en kommentar! 

pussipuss<3  



 
 
Ingen bild

Adelina

6 mars 2012 20:46

Ååååh, längtar tills nästa del<3333333333333333333333333333333333333

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards