minaberattelser

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av minaberattelser - 3 mars 2012 18:11

Okej, så jag har bestämt att huvudpersonerna ska heta Steph (Stephanie), Brad (Brandon) och Tiff (Tiffany).

Huvud-huvudpersonen är Stephanie, hon och Tiffany är allrabästavänner och har varit det över ett år nu. Brandon är ny på skolan men Stephanie tycker att hon känner igen honom, det visar sig att när hon bodde i Atlanta så gjorde Brad det också, och vad hände egentligen där borta?

 

Alyson Stone as Stephanie

  

Taylor Lautner as Brandon

  

Madi Jane as Tiffany

 

Hoppas att ni kommer gilla det :)


PÅMINER ÄVEN OM ATT OM NI SKULLE VILJA


BÖRJA BLOGGA MED MIG ÄR DET BARA ATT


KOMMENTERA DÄR MAN SKA KOMMENTERA,


ELLER FRÅGA I FRÅGERUTAN :*


Kraven:

Minst 12 år

Bra svenska, inte så mycket stavfel osv.

Ha tillgång till en data minst 3 gånger i veckan!


/MIMMI<3



Av minaberattelser - 3 mars 2012 17:38

Back on track!

Jag vet att jag har varit borta typ skit länge, och jag vet att jag sa ett halvår, men hey, äe man skrivsugen så är man!

Jag kan dock inte garantera att det flera inlägg under en dag, kan inte heller garantera att det kommer varje dag, men försöka kan jag alltid!

Kommentera mycket, då blir jag glad som en choklad! :D

Ha't bra då bebisar, jag ska börja skriva redan nu!


OM DET ÄR NÅGON SOM VILL BLOGGA MED


MIG SKRIV I KOMMENTAR!!



Krav:

Minst 12 år,

Bra svenska, kunna stava osv.

Ha tillgång till data minst tre gånger i veckan iaf.


PUSS HEJ LEVERPASTEJ!<3


Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards