minaberattelser

Alla inlägg den 28 mars 2012

Av minaberattelser - 28 mars 2012 07:38

JAG VET ATT VÅRAN UPPDATERING ÄR SÄMST, JAG VET ATT VI MÅSTE SÄTTA OSS OCH SKRIVA, JAG VET ATT NI TAPPAR TÅLAMODET, MEN HEY,

CHILLA!

Jag, Mimmi, har ingen skrivlust alls, min fantasi är slut och jag vet inte hur det är med Maria, men antagligen känner hon desamma.

Alltså, om jag satte mig och skrev nu skulle det typ stå; åh hej. tjenare. ska vi äta? ah visst.

INGA IDÈER!

Deal with it, okej ?

Nu chillar vi, okej, bra.

UPPDATERAR NÄR JAG KÄNNER FÖR DET.


ps: jag är inte arg, bara frustrerad över att jga inte kan uppdatera...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards