minaberattelser

Direktlänk till inlägg 30 november 2011

Soulmates? del 30 part 2 (SISTA DELEN)

Av minaberattelser - 30 november 2011 14:41

Vi prövade oss fram, testade gränserna.

-      So…how are you? Frågade jag.

-      I’m…fine, svarade han, how about you? Sa han och tittade på mig med sina underbara ögon.

-      Honestly? I feel like crap. And I don’t have anyone to talk to either, just because I wanted to make you jealous. I still love you Justin.

Justin stirrade på mig.

-      P-please say something…, mumlade jag.

 

I will fight till forever, to make it right.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Justin tittade på mig. Plötsligt log han.


Leendet som hade fått mig att falla pladask.


Leendet som passade hans underbara ögon perfekt.


Leendet som jag hade saknat i en månad…


-      I love you too Amira. Always have, always will, sa han sedan.


Jag rodnade och gick sedan fram till honom.


Kramade om honom och gav han en liten puss på näsan också.


-      I didn’t even want to break up with you Justin, I just felt like…you know. You had been acting so weird that day. I’m sorry…, mumlade jag och Justin lyfte upp min haka med sitt finger.


Det kändes rätt.


Att det var hans finger och inte någon annans.


-      I shouldn’t have just walked away. If I could travel in time, I would make it better. I would say sorry. Beg you on my bare knees of forgiveness. But as is it right know, I guess I just have to make it up to you right here, right now.


Jag rodnade starkt, hans ord berörde mig verkligen.


Hur kunde jag ha vart så dum.


Han ville ju inte göra slut med mig den dagen. Det bara blev så eftersom båda betedde sig som idioter. Helt sjukt hur två små drag kan förändra en hel livstid.


Men det var över nu.


Mina ensamma dagar var över.


Eller ja, ensamma och ensamma, hade ju haft en massa killar efter mig, men ingen som Justin.


Jag hade inte kunnat behärska mig själv. Alltid jämförde jag alla de andra killarna mot honom.


Omöjligt att gå vidare, för jag visste. Djupt där nere, att jag fortfarande älskade honom.


Även om jag försökte ljuga för mig själv flera gånger.


 


-      I’m sorry Justin, I really am. If I hadn’t said those things maybe all this shouldn’t have happened, sa jag medans jag kramade han hårt.


-      It’s ok, I said some stupid things to, and I know that Ryan doesn’t like you ‘cause of the friends thing between him and me, but I guess he just have to accept it, svarade han mig och log.


-      I love you…,viskade jag innan jag äntligen fick känna hans underbart mjuka läppar emot mina igen.


Äntligen.


 


Dagarna gick, alla på skolan insåg att jag inte längre var ”bitchen” som alla kunde hänga efter eller flörta med.


Jag var tagen. Igen.


Bytet var upp käkat för den här gången.


Jag var Justin’s.


Hans egendom.


Hans flickvän.


Det lät bra i mina öron.


Flickvän och Pojkvän.


Precis som det ska vara.


 


Åren gick, Justin och jag firade både ett, två, tre, fyra och fem års jubileum innan dagen D kom.


Jag var så nervös. Men så fort jag såg honom stå där vid altaret… blev jag lugn. Jag tänkte på alla fina minnen som vi hade haft.


Leendes gick jag fram mot honom.


Långsamt, i takt till musiken.


Prästen började sitt lilla tal. Jag kunde knappt bärga mig. Att han inte kunde snacka snabbare gubbjäveln!


Tillslut kom han till delen jag hade längtat efter hela mitt liv.


-      Justin Drew Bieber, takes you Amira Emilia O’donaghue to your wife, now and forever?


-      I do, svarade Justin prästen högt och tydligt.


Justin log mot mig genom de få glädjetårarna som hade rullat ner för hans söta kinder. Var det här verkligen på väg att hända?


Skulle jag, lilla Amira O´donaghue, gifta mig med Justin Drew Bieber?


Ändå stod vi ju här, i kyrkan, omgiven av släkt och vänner.


Jag log tillbaka.


-      Yes, sa jag högt och tydligt.


-      For now on, you are husband and wife! Sa prästen och slog igen boken.


Justin kysste mig och kramade mig sedan.


-      I love you, Amira Bieber, viskade han i mitt öra.


 


Amira Bieber.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OCH DÄÄÄÄR AVSLUTAR JAG DEN HÄR BERÄTTELSEN!


Gillade ni den?   


VILL ATT ALLA SOM LÄSER SKA KOMMENTERA SÅ JAG VET VAD JAG SKA FÖRBÄTTRA!    


Viktigt för lilla mig!   

---------------------------------------------------------------------------------------------


Prologen för nästa berättelse kommer snart, ska också skriva första kapitelt på den, duktig som jag är!   


VEM ÄR TAGGAD FÖR NÄSTA BERÄTTELSE?!    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av minaberattelser - 3 september 2012 21:15

Att de inte fattade? Kunde de inte bara lämna henne ensam. Nu stod de framför henne igen. Bad henne göra saker. Saker hon aldrig skulle göra i vanliga fall. Men när de stod där med laddade knytnävar, hade hon ens ett val? Ansikterna kom närmare o...

8an

Av minaberattelser - 25 augusti 2012 15:00

Både jag å Maria går som sagt i 8an nu. Blir en hel del plugg, sen har jag min sport, och Maria har sin. alltså kan vi inte lova att ni får kapitel osv. Vi kan heller inte lova att ni kommer få en massa uppdateringar, Om vart vi är, varför ...

Av minaberattelser - 20 juni 2012 19:00

Hej hörrni! :)Vi kommer ha en bloggpaus nu under sommaren, varför sitta inne och skriva liksom?Det kanske kommer upp ett kapitel någon gång ibland men inte ofta...Ha det så bra allihopa!   ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 17:03


Mina ögon fortsatte att leta efter den perfekta tjejen att dejta den första vecken, i år tänkte jag slå på stort. Och då såg jag henne. Den perfekta tjejen. Hon gick som vilken annan tjej som helst. Men det blonda håret som studsade upp och ner på ...

Av minaberattelser - 10 juni 2012 00:21


    Derek och jag var riktigt lika, bara det att han var svart hyad, och jag vit hyad. Men båda gick mer efter utseendet än insidan. Båda var de två populäraste killarna på skolan. Och båda hade en hel drös med tjejer efter sig varje dag. Det va...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards