minaberattelser

Alla inlägg den 12 november 2011

Av minaberattelser - 12 november 2011 12:15

-      I felt like the nightmare was going to happen, and I had that feeling all the day, and then when you suggested that we should go to the park, I said yes, ‘cause I thought I would have a wonderful time and forget all about the dream. But I didn’t, the feeling just grow stronger and stronger, and it went smaller as closer I’ve got to the hotel. I don’t know, you might think I’m crazy but I really don’t want to have another nightmare…

-      Oh Amira, I’ll sleep next to you ok? I really don’t think your acting crazy, it’s a naturally reaction, nothing to worry about really! Sa han och kysste mig sedan, allt kändes så mycket bättre.

 

I love the feeling you give to me…

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Justin och jag hade gått till en kiosk för att hyra någon film. Vi valde Letters to Juliet.

Den var både romantisk och lite rolig!

När vi kom hem satte Justin i dvd:n och valde språk och allt sånt där medans jag hällde upp godis och chips i en skål.

Jag ställde allt på bordet framför tv:n och sedan gick jag för att hämta Coca colan som stod i kylen.

Vi kröp upp i soffan och sedan satte Justin på filmen.

 

Filmen gjorde att jag inte tänkte så mycket på min dröm, men den fanns där i bak huvudet.

Tyvärr.

 

Efter filmen låg vi bara i soffan och myste.

Justin såg så söt ut att jag bara ville hålla om honom, som jag redan gjorde.

Känslorna svällde verkligen över och jag hade ingen annan stans att lägga dem, förutom på hans perfekta läppar…

Helt plötsligt kysste jag Justin och allt kändes bättre. Mycket bättre.

 

-      Wow…, mumlade Justin och log sedan mot mig.

-      Yeah…It was more special this time…, mumlade jag tillbaka.

-      I know right, but…why?

-      I have no idea…

Justin smekte mitt hår och jag vilade huvudet på hans bröst.

-      How are you ? frågade han plötsligt.

-      I’m better thanks, how about you? Svarade jag .

-      I’m great…, mumlade han.

Jag lyssnade på hans hjärtslag, de lugnade ner mig…på något konstig sätt.

Det kändes bra…

-      Hey Amira, where is you mum and dad? Frågade Justin plötsligt.

Jag satte mig upp, mycket väl hade jag vetat att han skulle ta upp det nån gång.

-      My father is dead…and my mum left me here, with this hotel room and a place at school, sa jag kallt.

-      Oh, gush I had no idea! I’m so sorry hunny! Utbrast han och kramade mig hårt.

-      It’s ok, you get used to it.

-      It might not be the right time byt my mum asked me if you wanted to come for some snack…

-      Ofcourse, I loved to! Log jag och Justin kramade mig igen.

 

Jag gick in i mitt rum och valde ut ett par jeans och en t-shirt. Till det tog jag på mig mina svarta converse.

-      Ready? Frågade Justin medans han öppnade dörren.

-      Ready! Svarade jag och låste efter att vi hade gått ut.

 

Vi tog hissen ner, och när vi kom ner gick vi snabbt ut från hotellet och sedan tog vi en taxi till Justin’s hem.

Taxi chauffören var en riktig sur gubbe, han satt och lyssnade på arabisk musik hela vägen.

Inte för att jag hade något emot araber, det var bara det att deras musik inte var min smak.

När vi äntligen kom fram betalade Justin turen, även fast jag insisterade på att göra det, och sedan gick vi fram till dörren.

Jag skakade lite och andades snabbt.

-      Don’t worry, she’s really nice! Sa Justin och log mot mig.

Innan vi ens hade gjort en ansats att öppna dörren öppnades den innifrån.

Där stod en kvinna.

Hon log mot mig, påminde mig om mamman jag inte hade.

 

Why?

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Undrar om de kommer komma bra överens! :')

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards