minaberattelser

Alla inlägg den 21 november 2011

Av minaberattelser - 21 november 2011 20:47

Jag stirrade på honom.

Sedan reste jag mig upp.

-      Oh no, come on Amira! I love you! Utbrast Justin och reste sig snabbt efter mig.

Plötsligt exploderade något inom mig.

Jag slängde mig i Justin’s famn och kysste honom sedan.

Justin log mot mig och torkade mina tårar som hade vällt fram under det hela.

-      I love you to…, viskade jag i hans öra och sedan kysste han mig.

 

If you were about to jump off a bridge, I wouldn’t jump with you.

I would be waiting at the bottom to catch you…

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi satt kvar i parken ett tag. Det var skönt att veta att det var vi.

Igen?

Det kändes…underbart.

Han och jag…

Tillsammans.

Igen?

 

-      The few days I was away from you…I barley ate at all…, sa Justin plötsligt

-      Are you serious? Utbrast jag.

-      Well yeah…,mumlade han.

-      Let’s go to Macdonalds! Sa jag och hoppade upp från bänken.

Justin fattade min utsträckta hand och skrattade.

-      Sound good! Sa han sedan och vi började gå.

När vi kom tillräckligt nära Macdonalds att vi kunde se det började Justin springa.

Han var verkligen hungrig!

Vi beställde våran mat och sedan satte vi oss lite avskilt från alla andra.

 

-      I so love you for dragging me here! Sa Justin med hamburgare i hela munnen.

-      Oh yeah, I can see that…,skrattade jag och log sedan fånigt.

Det var absolut inget jag kunde kontrollera. Jag skulle ha gjort det, om jag kunnat.

Men något med Justin fick mig bara att…le.

Det kändes verkligen som om inget kunde få oss att lämna varandra.

Så hade du ju känts förra gången också…

 

 

Justin hade frågat mig redan på Macdonalds om jag ville sova över hos honom.

Såklart hade jag svarat ja, jag hade ju förlåtit honom.

Men jag hoppades verkligen att han hade slängt iväg brevet.

Att se det igen skulle inte precis göra det lättare.

Men Pattie längtade jag faktiskt efter, hon var så vänligt och förstående.

Och jag som bara hade stormat ut ur huset, måste be om ursäkt för det.

 

Vi tog hissen upp till min våning och sedan sprang jag in i min suit eftersom Justin jagade mig.

-      No please Jusitin stop!! Skrek jag när han fångade mig och började kittla mig.

-      Why would I! sa han retsamt tillbaka.

-      ’Cause you’re getting a kiss if you do? Svarade jag mellan skratt attackerna.

-      Let go for this time then ! sa han och skrattade lite innan han böjde sig fram  för att kyssa mig.

 

Kyssen var bättre än någonsin, kanske eftersom det kändes som första gången. När han hade kittlat mig och sedan kysst mig.

Men den här var nästan bättre.

Jag sögs nästan in i min egen lilla värld. Där det bara var han och mig tillsammans.

Inget kunde stoppa oss.

 

-      You and me Justin, you and me…, viskade jag i hans öra.

-      Forever and always…,viskade han tillbaka innan han omfamnade mig och gav mig den underbaraste kyssen av dem alla.

 

Take my hand, either you let go now, or hold on forever…

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera!!   

  

 

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards