minaberattelser

Alla inlägg den 3 november 2011

Av minaberattelser - 3 november 2011 12:00

Jag fnissade lite och satte mig närmare Justin.

Direkt såg han lite gladare ut och han vände sig om mot mig och log med hela ansiktet.

Han kanske gillade mig trots allt?

Vem vet, allt kan hända i en skola.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagen fortsatte med tråkiga lektioner och elaka lärare.

Men efter den tredje lektionen efter lunch var det dans.

Jag hade alltid gillat att dansa så det var ett stort + för den här skolan.

På danslektionen fick jag reda på att vi skulle ha lektionerna i dans med en av de andra klasserna.

När den andra klassen kom in genom dörren såg jag precis vilken klass det var.

Justin, Chaz och Ryan kom joggandes fram till mig.

-      Hello Beautiful! Sa Justin och ställde sig nära mig.

-      Well hello there handsome!

Justin skrattade och jag fick en kram av både Chaz och Ryan.

-      Listen up class, today we are learning the disco dance, grab a partner and start dancing after me! Sa våran lärare mrs. Tooth.

Justin tittade lite blygt på mig och gick sedan ännu lite närmare.

-      W-wanna d-dance with m-me? Frågade han och tittade ner på sina fötter.

-      Sure! Sa jag och log mot honom.

Justin såg väldigt glad ut och vi började härma mrs. Tooth´s rörelser.

Efter danslektionen var jag alldeles svettig, snabbt gick jag in i omklädnings rummet och duschade.

När jag kom ut ur omklädningsrummet med alla kläder på stod Chaz, Ryan och Justin där.

-      Hi Guys! Sa jag när jag gick förbi dem.

-      Hi Amira! Svarade de i kör och började sedan babbla om något igen.

Jag gick runt kröken och hörde sedan Justin´s röst bakom mig.

-      Amira! Wait for me!

Jag stannade och tittade bakom mig. Där kom Justin springandes.

När han kom fram till mig log han glatt och jag log lika glatt tillbaka.

-      What are you doing today? Frågade han mig lite blygt.

Det var ovant att se han såhär blyg.

-      Uhm, nothing, how about you? Svarade jag.

-      Me? Nothing, but do you want to hang out? Frågade han inte lika blygt den här gången.

Mitt ansikte sprack upp i ett glatt leende, jag kunde inte hindra det.

-      Yes! I mean…that would be great…! Rodnade jag och Justin skrattade.

-      Let´s go then!

Vi gick ut från skolan och vidare hem till mig.

När vi kom fram till hotellet log jag lite tveksamt mot Justin.

Han hade ju lämnat av mig här men inte sätt min ”suit”.

Vi gick in i hotellet och tog sedan hissen upp till sista våningen.

Jag gick fram till min dörr och låste upp.

-      Well…here it is! Sa jag och tittade osäkert på Justin.

-      I like it! sa han och slängde sig ner i soffan.

-      I´m glad you do! Svarade jag och satte mig bredvid honom.

Justin log mot mig och jag satte igång tv:n.

Vi tittade på något skitprogram medans vi pratade med varandra.

-      Are you ticklish? Frågade han plötsligt.

-      Well…yes I am….why?

-      Oh, just good information! Sa han och blinkade med ena ögat.

Jag skakade på huvudet med ett fånigt leende på läpparna.

Helt plötsligt låg Justin över mig och jag skrek av skratt!

Han kittlade mig och jag försökte få bort honom medans jag vred mig runt som en galen höna.

-      JUSTIN PLEASE STOP!! HAHAHAH! Skrek jag och skrattade medans.

-      I´ll only stop if you tell me who´s the hottest guy on earth? ;)

-      YOU ARE THE HOTTEST GUY ON EARTG!! Skrek jag.

-      I know I am! Svarade han och böjde sig sedan ner.

Plötsligt var hans ansikte bara några centimeter från mtt.

Jag log och puttade sedan ner hans ansikte ytterligare.

Känslan när Justin´s läppar träffade mina var obeskrivlig.

Det kändes som alla mina drömmar hade blivit sanna!

Justin´s läppar lämnade mina och mina ögon öppnades långsamt.

-      Wow…mumlade han och jag flackade med blicken.

Ingen sa något under några sekunder.

-      Did…did you feel the same thing that I did? Frågade han och jag mötte hans blick.

-      What did you feel?

-      Can´t describe it, you…me…I mean, it just felt like you where the one…mumlade han.

-      I felt the same thing Justin! Svarade jag och log sedan mot honom.

Justin´s ansikte sprack upp i ett stort leende och det dröjde inte länge innan jag kände hans underbara läppar mot mina igen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards