minaberattelser

Alla inlägg den 4 november 2011

Av minaberattelser - 4 november 2011 11:30


----------------------------------------------------------------------------------------------------

Justin gick hem efter sju.

Den här dagen var verkligen den bästa i hela världen, Justin var min. Vi var tillsammans!

Jag ryckte till när telefonen började ringa.

När jag svarade hörde jag en bekant röst i andra änden.

-      Hi Amira, this is Mr. Racktur from restaurant Silverstedth, I´m calling about your job interview.

-      Oh! Hi!

-      I´m glad to tell you that you got the job, is Monday-Friday at five to nine a good time?

-      Oh yey! Uhm, yes that would be good, thank you so much!

-      Your welcome, see you tomorrow at five then!

-      You will! Bye!

 

Jag hoppade upp och ner och var verkligen tvungen att smsa Justin om det.

” JUSTIN!! Guess who got the job at restaurant Silverstedth?!”

Det dröjde inte länge förns jag fick ett svar.

” OMG you got the job?! Shawty I´m so proud of you!<3”

Jag log mot sms:et och svarade snabbt. Sen gick jag och satte på mig pyjamas eftersom den var så mysig!

Kvällen tillbringade jag framför tv:n och med mobilen i handen.

 

På morgonen vaknade jag och bara låg i sängen ett tag.

Hade gårdagen verkligen hänt?

Jag tittade igenom mina sms och kom fram till att det verkligen hade hänt.

Min mun började le galet stort.

Jag suckade lyckligt för mig själv och började sedan klä på mig min skoluniform.

 

Efter att jag hade ätit min frukost och borstat mina tänder gick jag iväg till skolan.

Utanför skolan stannade jag och väntade på Justin, vi hade kommit fram till det igår kväll.

 

Helt plötsligt kände jag ett par händer över mina ögon.

Jag ryckte till och log sedan stort.

-      Justin? Sa jag och vände mig sedan om och mötte hans perfekta läppar.

-      WOW! TO MUCH INFORMATION GUYS! Utbrast Chaz och Ryan började asgarva.

Jag backade ifrån Justin och började rodna.

-      You´re just jealous Chaz! Sa Justin och Chaz log retsamt mot honom.

-      Ofcourse I am ;) svarade han och blinkade mot mig.

-      Oh Chaz, you can be mine at Sundays! Sa jag och blinkade tillbaka.

-      Guys!? Utbrast Justin och låtsades vara sårad.

-      Oh I´m sorry Justin, you shouldn’t of heard that! Sa jag och kysste honom sedan.

Alla fyra skrattade sedan medans vi gick in i skolan.

Jag kände att någon stirrade på mig. Snabbt vände jag mig om och tjejen som hade försökt få mig att sluta träffa Justin stirrade på mig. Hon såg riktigt arg ut.

Bara för att retas lite tog jag Justin´s hand och kysste hans kind.

Jag riktigt kände hennes ilska, och jag njöt av den.

-      I´ll see you later shawty! Sa Justin kysste mig passionerat.

-      Bye! Sa jag och gick mot mitt skåp.

När jag hade alla mina grejer stängde jag skåpet och skrek till när jag märkte att det stod någon bakom det.

-      I warned you, you´ll be sorry, I can tell! Sa hon och tittade ilsket på mig.

-      Hey, I know these ”girls” where you, and maybe he just didn’t like you the way you liked him. But you can’t destroy this, that wouldn’t be fair for either him or me, svarade jag henne.

-      You don’t know a thing about me! Sa hon och vände på klacken.

Jag skakade på huvudet och gick iväg till mitt klassrum.

 

På franska lektionerna hade jag fått hjälpa en kille eftersom han var ganska ny, gissa vem det var?

Jo, Chaz.

Och han var totalt värdelös på franska. Han fattade verkligen inte ett skit.

-      But Chaz, just try ok? I don’t care if you “can’t pronounce it”, just TRY.

-      Oh okey then…un cochon, did I say it right? Sa Chaz och ville verkligen ha rätt.

-      That was great! Ok, let´s continue with this one, une poupée.

 

Dagen fortsatte och den var verkligen lång, på lunchen satt jag med några tjejer från klassen eftersom Justin, Chaz och Ryan inte hade sin lunch när jag hade den.

När sista lektionen ringde ut gick jag snabbt ut från klassrummet, lämnade mina böcker i skåpet och smällde igen det.

Klumpig som jag var gick jag in i någon också.

-      Oh I´m so sorry! Utbrast jag och stirrade in i de perfekta ögonen.

-      That´s okey shawty! Sa Justin och kysste mig.

Kyssen var perfekt, som alltid. Han var perfekt, allt var perfekt.

-      So, wanna hang out now? Frågade han hoppfullt.

-      Oh Justin I´m sorry, but I got work at five and it´s four now, but tomorrow? Svarade jag ledsamt.

-      That´s okey Amira, we just hang out tomorrow J

Jag kramade honom och sedan gick vi ut från skolbyggnaden.

När vi skulle gå åt skilda håll kysste vi varandra och sedan gick vi iväg.

 

Det ända jag kunde tänka på när jag skulle jobba var Justin, och det var tydligen en bra sak, för det kändes som om jag behövde anstränga mig för honom. Min chef gillade hur jag jobbade, och gästerna lämnade en massa dricks åt mig.

När min jobbdag var slut bad chefen att få snacka lite med mig.

 

Jag knackade på dörren och den öppnades snabbt av Mr. Racktur.

-      Amira, come in! Log han och öppnade dörren ytterligare.

Jag gick in medans jag log och satte mig på stolen framför katedern.

Mr. Racktur gick och satte sig bakom katedern och granskade mig med sina isblå ögon.

-      I´m happy you wanted this job Amira, you’ll be great for the restaurant!

-      Oh, I’m happy you trusted me to take this job! It really means a lot for me!

-      That’s great, but if you feel that’s something is wrong don’t you take a minute to come and talk to me okey?

-      Right! Uhm, if you’ll excuse me, I got to go home J

-      Ofcourse, off you go!.

 

När jag kom hem och slänged mig i sängen med  ny borstade tänder ringde jag Justin.

-      Justin? Svarade han.

-      Hey Justin it’s Amira!

-      SHAWTY!

-      Haha, yes, well I just wanted to hear your voice before I got to sleep…

-      Aww, you’re so sweet!!

-      But you’re even sweeter!

-      Are you kidding me? I’m HOT! Like fire ;)

-      Oh, I’m sorry, I didn’t know that J

-      Shawty, don’t you make me come and tickle you!

-      Ohh, you wouldn’t…mumlade jag.

-      Oh yes I would!

-      OK, OK your hot….utbrast jag.

-      Good choice, but now I need to put my jacket of…

-      HAHA! Well, I got to go now Justin, sleep well and dream sweet dreams J

-      I’m always dreaming sweet dreams for now on…

-      Bye Justin<3

-      Bye Amira<3

 

När jag somnade hade jag bara en tanke I huvudet.

” He’s mine...”

------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera?   

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards