minaberattelser

Alla inlägg den 5 november 2011

Av minaberattelser - 5 november 2011 15:15

-      HAHA! Well, I got to go now Justin, sleep well and dream sweet dreams J

-      I’m always dreaming sweet dreams for now on…

-      Bye Justin<3

-      Bye Amira<3

 

När jag somnade hade jag bara en tanke I huvudet.

” He’s mine...”

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På fredags morgonen vaknade jag tidigt, till och med tidigare än alarmet.

Jag sneglade sömndrucket upp mot min byrå och såg att klockan stod på halv 6.

Suckande försökte jag somna om, till ingen nytta. Ännu en suck slank ur mig när jag tillslut reste mig upp och åt frukost, även om det var två timmar kvar.

Jag slank in i badrummet och tog en varm och behaglig dusch.

Sedan borstade jag tänderna i ungefär fem minuter, varför inte slösa på tiden när man väl hade den!

 

När jag sedan gick med handduken in till sovrummet tänkte jag bestämma kläder för idag.

Dum som jag var kom jag inte på förens efteråt att vi hade skoluniformer.

Irriterad på mig själv slängde jag av mig kläderna jag hade satt på mig och slängde på mig skoluniformen.

Sen kom jag på att det var fredag, vi hade både danslektion och sånglektion, både två var med Justin, Chaz och Ryan.

Snabbt sprang jag in i badrummet ännu en gång och fixade håret, sminkningen och efter en halvtimme var jag äntligen klar.

Jag sneglade på klockan, halv åtta.

Med ett leende på läpparna lämnade jag min ”suit” och tog hissen ner till lobbyn.

 

Jag kom till skolan vid kvart i 8, jag hade sölat så mycket jag kunde men ändå var det en kvart kvar.

Suckande satte jag mig på en bänk inne i skolan, alla böcker till min första lektion var hämtade, och där satt jag, det var nästan helt folktomt i byggnaden.

Klockan slog tio i och nästan direkt började ungdomar strömma in i skolan.

Jag reste mig upp och började snacka med några tjejer från min klass och de var verkligen snälla.

 

-      …he was like, waahow hello hottie! And then I was like blushing and giving him a smile, and then he followed me around the whole evening?! Sa Fliss.

-      Are you serious? Like, he actually did that? Utbrast Miranda.

-      Yeah, and guess who got he’s number? Sa Fliss ännu mer exhalterat.

-      OMG YOU’VE GOT TO BE KIDDING ME FLISS?!

-      That’s so cool! Försökte jag och log mot Fliss som vänligt log tillbaka.

 

Samtalet pågick i fem minuter till och sedan gick vi till klassrummet för att ha Biologi med Mr. Stinkalot…

Inte för att han heter Mr. Stinkalot, egentligen heter han Mr. Craft, men han stinker alltid så han kallas Mr. Stinkalot.

 

Efter biologin hade vi engelska, och sen, äntligen, sånglektionerna.

Jag skulle få träffa Justin!

Chaz och Ryan också förstås!

 

Jag satte mig utanför musiksalen och väntade.

Efter fem minuter kom Chaz, utan Ryan eller Justin.

-      Hey Chaz, Where’s Justin and Ryan? Frågade jag och gav honom en kram.

-      Oh…uhm…they…uh…, mumlade han och kliade sig i huvudet.

-      What’s going on? Frågade jag lite oroligt.

-      We…we had a fight and…well…they were against me, so yeah…, förklarade han.

-      Oh I’m so sorry! I hope you guys will be ok! Sa jag och kramade honom hårt och länge.

Jag märkte inte att Justin och Ryan kom bakom mig innan Chaz släppte mig snabbt och satte sig ner på bänken.

-      Hey Hun…mumlade Justin medans han kastade ilskna blickar på Chaz.

-      What’s going on? Viskade jag i hans öra.

-      I´ll tell you later ok? Sa han bara och sedan gick han till Ryan igen.

Jag suckade och gick till Chaz som satt där alldeles ensam. Både Justin och Ryan stirrade på mig och viskade med varandra.

Helt plötsligt kände jag att jag blev arg på dem, de var två emot en, visst, jag visste inte ens vad som hade hänt, men herregud, två emot en är ganska orättvist.

Rättare sagt, väldigt orättvist.

Jag hann inte tänka på det något mer eftersom våran lärare Mrs. Rise kom.

-      Hello children! Kvittrade hon och alla fnissade lite.

Mrs. Rise var en rund dam i 40 års åldern, hon var mycket duktig på att sjunga och var faktiskt sång coach för några kända artister.

 

Justin stod alltid nära mig, kanske lite för nära mig, om jag inte visste att något var fel hade jag inte stört mig på det.

Men nu kändes det som om han vill skärma av mig från Chaz, som faktiskt behövde en vän vid sin sida, eftersom hans två bästa vänner och han bråkade.

Jag hade verkligen ingen aning om hur jag skulle göra.

Tillslut gick jag ifrån Justin för att fråga om Chaz ville öva på sången med mig.

Justin såg rätt snopen ut medans Chaz såg lycklig ut. Det gjorde mig…glad på något sätt.

Jag visste att Justin hade velat öva på sången med mig, men Chaz behövde mig, visst, Justin kanske tog det allt för fel, men det var något jag kunde förklara för honom senare.

 

If you want to be my lover, you got to get with my friends…

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh-oh...what's going on guys? ...

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards