minaberattelser

Alla inlägg den 24 november 2011

Av minaberattelser - 24 november 2011 11:00

-      Did we break up?

Justin stirrade på mig och började sedan skratta.

Jag reste mig upp från hans knä och slog ut med armarna.

-      Well! I’ve been wondering for like ages… And I know it’s a totally silly question but I want an answere…, förklarade jag och Justin log sådär gulligt mot mig.

-      I believe we did not. You just said you didn’t want to see me again, and it hurt, it did, but you didn’t say it’s over did you?

-      Well…no…

-      Then, you didn’t.

Jag log mot honom och satte mig i hans knä igen.

-      Well then, where were we? Sa han flörtigt i mitt öra.

-      I think we were just right here, svarade jag snabbt och kysste honom sedan.

 

Call me beautiful, just once…

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Dagarna som var kvar på lovet gick snabbt. Som vanligt vaknade jag av min irriterande väckarklocka.

Snabbt stängde jag av den och gick sedan upp.

Jag är redo!

 

Justins och mitt förhållande är starkare än någonsin, men vänskap med Chaz var alldeles perfekt.

Ryan var…Ryan?

Han hade försökt få både mig och Justin att hata varandra, och misslyckats totalt!


Att klä på mig min uniform, äta frukost och sminka mig tog ungefär en halvtimme allt som allt.

Jag begav mig till skolan, när jag kom dit stod Justin och väntade på mig.

-      Hey Hunny! Utbrast han när han såg mig.

Snabbt gick jag dit och slängde mig i hans famn.

-      Hello there! Svarade jag efter kyssen han gav mig.

Blickarna brände. Låt dem bränna? Ingen är lika lycklig som jag ändå!

 

Alla morgon lektioner gick bra.

På lunchen satte jag mig vid ett bord för mig själv och började äta.

Då kom Amanda och satte sig vid mig.

(Hon som var tillsammans med Justin och är as avundsjuk eftersom Amira är tillsammans med honom nu).

Jag tittade snabbt upp och tyckte till av förvåning över vem som hade suttit sig mittemot mig.

Amanda började äta sin mat och slutade sedan när hon såg att jag stirrade på henne.

-      What? Utbrast hon och fortsatte att äta.

-      No, nothing, I just got a little surprised, mumlade jag.

-      Oh, I see. Well, började hon och slog ihop händerna, I think we should hang out some time. I know we didn’t get the best start and I was just jealous but now I’ve my own boyfriend!

-      Really? What’s he’s name? frågade jag snällt.

-      Ryan, Ryan Butler.

Jag tappade min gaffel och rodnade sedan starkt.

-      Sorry, mumlade jag och plockade upp min gaffel.

Amanda bara ryckte på axlarna och började äta igen.

Jag åt min mat under tystnad och sedan började Amanda babbla om något nytt klädesplagg hon hade köpt.

Det var faktiskt ganska skönt att snacka tjejgrejer med någon. Men aldrig att jag skulle börja vräka ur mig hemligheter för henne.

Jag litade inte på henne.

Men hon verkade lita på mig, plötsligt började hon ösa ur sig sina känslor för Ryan, hur de blev tillsammans och hur hon fattade att han var den rätta.

Såklart ville hon att jag skulle berätta om Justin och mig.

Vad skulle jag säga?

Att han var perfekt?

Ja, ja det skulle jag.

 

-      He’s just like nobody else, I love him. He’s so perfect.

-      Aww!! You two are a great couple!

-      Thank you, so are you and Ryan! Svarade jag lite besvärat.

Jag hade ju inte sagt något om vad som händer i vårt förhållande, men en känsla sa till mig att hon kommer fråga snart.

Snabbt åt jag upp allting.

-      Sorry, I have to go, I’ll se you later! sa jag och gick för att lämna min bricka.

Dagen fortsatte och Amanda hängde efter mig som en liten knähund.

Visst, det var kul att snacka med henne på lunchen men hon behöver ju inte vara som ett plåster.

Helt plötsligt stannade hon och jag vände mig om när hon petade mig på axeln.

-      Key so I don’t understand why you are acting like such a bitch? I’m trying really hard to be your friend but you’re acting so bitchie. Like I’m sorry if I dated Justin first but please, move on? Utbrast hon.

-      Oh so you want a bitch? I’ll show you a bitch! Skrek jag och gick därifrån med bestämda steg.

 

Judge me,

& I’ll prove you wrong.

Tell me what to do,

& I’ll tell you off.

Say I’m not worth it,

& watch where I end up.

Call me a bitch,

& I’ll show you one.

Call me crazy,

You have no idea…

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 kommentarer för mer:)

Av minaberattelser - 24 november 2011 10:52

 Del 25 är klar, ni behöver bara kommentera så åker den ut


direkt!


Puss på er<3

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards