minaberattelser

Alla inlägg den 8 november 2011

Av minaberattelser - 8 november 2011 20:52

-      Bad luck I guess! But hey, I’m off from my job today and the whole next week! ‘Cause of the weekend! So…you want to hang out the whole weekend? Kvittrade jag glatt.

-      Oh you bet I want to! Skrattade Justin och kysste mig igen.

 

På kvällen tittade vi på en film.

 

I love how our hands fits each other’s perfect.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag vaknade mitt i natten av en dröm.

Den var både härlig och hemsk på samma gång.

Justin sov bredvid mig i soffan, eftertexten från filmen rullade fortfarande.

Han såg så gullig ut när han sov.

Drömmen hade handlat om mig och Justin, det var därför den var så härlig, men den var hemsk också.

Med blandade känslor satte jag mig upp i soffan, huvudet la jag i händerna och suckade tungt.

Jag mindes drömmen så tydligt som om den precis hade hänt…

 

-      Come here Amira! Sa Justin och öppnade sin famn.

Jag fnissade och sedan slängde jag mig i hans famn.

Kyssen han gav mig var perfekt, lika perfekt som honom.

Vi sprang runt på ängen, hand i hand och skrattade med glädje.

Justin vände sig om och helt plötsligt såg han sorgsen ut.

Himlen ändrade sin rosa färg och i nästa sekund var allting svart.

Jag ropade på honom, men fick inget svar.

Paniken värkte i bröstet, klaustrofobin slog mig hårt och jag satte mig ner på marken.

Men där fanns det ingen mark, den vart borta, och jag rumlade runt i mörkret, rädd för vad som skulle hända.

Helt plötsligt såg jag ljus där nere.

Massa spikar låg nere på marken.

Det var dags att dö…

 

Jag började hyperventilera och tillslut trillade tårarna ner för kinden.

Jag märkte inte att Justin vaknade förens han lade armen runt mig.

Det kändes tryggt att veta att han var där. Att det var en dröm, det var inte verkligheten.

Men drömmen satt i hela natten.

En drömlösnatt väntade mig.

 

På morgonen var jag verkligen trött, men jag ignorerade känslan och klistrade på ett smile.

Justin frågade mig hur jag mådde och var allmänt gullig mot mig.

 

-      Do you want to hang out here or like go out and do something? Frågade han mig.

-      Shall we go out? Föreslog jag och log mot honom.

-      Sure! Get your stuff!

Jag tog min väska och sedan satte jag på mig mina skor, converse.

Justin fattade min hand och vi åkte ner för hissen.

När vi kom ut i solskenet ångrade jag att jag hade tagit en kofta med mig. Det var verkligen sjukt varmt ute.

Efter tio minuters gående kom vi fram till parken, många barn lekte i lekparken och en massa vuxna satt på filtar och njöt av solskenet.

Justin och jag slog oss ned på en bänk. Inga hemska tankar om min dröm, allt var underbart.

Plötsligt kände jag på mig att något skulle hända, jag sköt undan tanken så gott jag kunde, men det gnagde i mig ändå.

Just nu var allt perfekt.

För perfekt.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vet att den är ganska kort men den är iallfall ganska händelserik :)

 

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards