minaberattelser

Alla inlägg den 1 november 2011

Av minaberattelser - 1 november 2011 10:00

-      Thank you for driving me home Justin! Sa jag och tog av mig bilbältet.

-      Witch floor do you live on? Frågade Justin plötsligt.

-      Last one, why? Svarade jag och log.

-      Number? ;) fortsatte han att fråga ut mig.

-      1998…, mumlade jag och tog mig sedan ur bilen.

-      Bye Shawty! Ropade han innan jag stängde dörren.

-      Bye what-ever-you-call-your-self! Ropade jag tillbaka när jag gick in genom dörren.

-------------------------------------------------------------------------------

Jag suckade av lycka när jag äntligen kom in genom dörren.

Hissen hade gått sönder så jag hade fått gå upp för alla fyrtio våningar.

Jag tog av mig min jeansjacka och slängde den i ett hörn.

Svettig? Skojar du eller, ja, jag var väldigt svettig.

Jag slängde av mig alla mina kläder och hoppade in i duschen.

De varma strålarna träffade min hud och tvingade mig att slappna av.

Jag hade alltid tyckt att det vad skönt att duscha, fråga mig inte varför.

Efter duschen satte jag på mig mjukis kläder och kurrade ihop mig framför tv:n.

Svenska Hollywood fruar visades.

Jag skrattade varje gång jag såg det, de betedde sig så dumt! Slösade pengar åt ingenting!

Plastikoperationer hit och dit!

Jag suckade när jag såg hur en av tjejerna satte in örhängen på hennes två åriga dotter och grinade för att hon grinade?

Herregud människa liksom.

Jag bytte kanal och hamnade med att titta på en gammal andra världskriget film.

Jag grät flera gånger.

När filmen var slut sneglade jag upp mot klockan som satt på väggen.

Halv elva.

Jag bestämde mig för att gå och sova, så då gjorde jag det.

 

Dagen efter vaknade jag av min nya alarmklocka.

Den var rosa ^^

Jag stängde av den snabbt och gick sedan upp, visste ju hur lätt jag skulle kunna somna om!

Kläderna blev min skoluniform.

Den var väldigt fin…eller inte?

Jag suckade lite för mig själv, sen gick jag iväg till köket och gjorde iordning en kopp varm choklad till mig själv.

Mums!

Till chokladen åt jag en macka med ost på.

Efter frukosten sneglade jag snabbt på klockan, halv åtta.

Med tanke på att det tog ungefär tio minuter att gå och att jag behövde plocka ihop alla mina grejer till skåpet, ja…det var nog dags att gå!

Jag tog min skolväska och satte sedan på mina converse och sedan var det bara att gå ut genom dörren.

 

Jag gick in i skolan och sedan vägen till mitt skåp, det hade inte varit lätt, men jag hade memorerat vägen!

Jag öppnade snabbt mitt skåp och sedan la jag in alla min ny köpta mappar. Ordningsam som jag var hade jag köpt en mapp för alla olika ämnen.

När skåpet var både stängt och låst satte jag mig på en bänk med mina matte-grejer.

I skolan var det ganska folktomt. Nästan ingen var där.

Jag sneglade på klockan, tio i åtta.

Precis när jag sedan tittade mot dörren slogs den upp och in strömmade det in elever.

Mitt ibland dem såg jag Chaz, Ryan och Justin.

Det var nästan otroligt hur jag kunde skilja dem åt i folkmassan.

Justin såg mig nästan direkt och klappade både Chaz och Ryan på axeln innan han joggade fram till mig.

-      AMIRA! Sa han innan han slog sig ner bredvid mig.

-      Hi! Log jag och Justin log tillbaka.

-      When did you get here? Frågade han och höjde ena ögonbrynet.

-      Uhm..like quarter to eight…,svarade jag och log igen.

-      Oh, well then, hope I wake up in time so I can come and talk to you a little more than I can right now :)

-      Yeah, you totally should ;)

Justin log mot mig och jag log tillbaka. Det var verkligen något extra med hans leende. Man blev glad av att se det.

-      I´ve got to go now though, I´ll see you later shawty! Sa han medans han reste sig upp.

Jag nickade och Justin log mot mig ännu en gång.

Den här gången smälte jag verkligen och tittade bara drömmande på honom när han gick därifrån.

Helt plötsligt satte sig någon bredvid mig.

-      I woulden´t hit on him if I was you…, suckade tjejen och log sedan vänligt mot mig.

Jag tittade chockat på henne.

-      What are you talking about? I´m not hitting on Justin? Svarade jag och kände att jag blev lite arg på henne.

-      Oh sure, okey, don´t come to me when you get your heart smashed in pices…

-      Okey, seriously what are you talking about? I don´t get a single thing of what just came out from your mouth? Svarade jag henne bitchigt.

-      I´m just saying he had girlfriends, who also was my friends, and they got dumpt, I don´t know you but you should take it easy with him.

Jag bara skakade på huvudet och gick därifrån.

För det första: Jag stöter verkligen inte på Justin?

För det andra: Bara för att hennes kompisar säger det betyder det inte att det är så.

För det tredje: Han kanske inte passade med de tjejerna?

Jag visste att det inte var sant.

Så varför kändes det som om det var det?

---------------------------------------------------------------

JAG HAR BÖRJAT BLOGGA IGEN :D

är inte alla glada?! ^^

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards