minaberattelser

Alla inlägg den 17 november 2011

Av minaberattelser - 17 november 2011 21:08

När jag var klar var det tårar i ögonen och han kramade mig.

Hårt och länge.

Jag behövde det.

-      Don’t you worry about it! He might just be a little strange just today, or maybe…, försökte Chaz men jag avbröt honom..

-      …Or maybe he just has someone else.

Chaz skakade på huvudet och kramade mig igen.

-      I’ll be here for you all the way okey?

Jag nickade och torkade mina tårar.

-      I love you Chaz! Viskade jag och kramade honom igen.

Han ryckte till och en liten del av mig förstod att han hade tolkat meningen fel.

-      I love you to Amira…, viskade han.

 

Good friends is always there for you…

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chaz och jag satt och tittade på en film när det knackade på dörren.

Jag tittade på Chaz som höjde på ögonbrynen.

-      Amira, I know you are in there, just open the freaking door..! hörde jag Justin’s röst säga utifrån.

-      Hide! Viskade jag ljudlöst mot Chaz som genast slank in i sovrummet.

Jag tog ett djupt andetag och sedan öppnade jag dörren.

-      What do you want? Frågade jag och höjde på ena ögonbrynet.

-      You were wrong, there’s nothing between me and Ashley, we just talk and all that…

-      Yeah right, what was my favorite part again…Oh let’s see, “You and me together forever right? That was what you said”. Doesn’t it sound great?!

Justin stirrade på mig, jag såg att han ville säga något men inte vågade.

-      You know, I don’t think you and me are the perfect match Justin, we don’t belong together. Maybe you should talk with Ashley, I’m sure she finds you more interesting than I do. Good bye Justin. And don’t you ever talk to me again.

Med de orden slängde jag igen dörren och satte mig ner med en suck på soffan.

Chaz kom ut genom sovrums dörren.

Han såg lite bekymrad ut.

-      Are you sure you did the right thing? Frågade han mig försiktigt.

-      Yes, I don’t want to speak to him anymore, leave me now or never kind of.

-      I see, but…maybe there is a logic explanation of all this, I’m sorry Amira but I don’t think Justin would ever cheat on you.

-      Yeah, but you didn’t see the note did you?

Chaz skakade på huvudet och suckade.

-      Well I did, there is no mistakes here, Justin and I is not meant to be. It’s FACT.

Chaz såg ut att le lite innan han satte sig ner bredvid mig.

-      Did I ever tell you that you look kind of cute when your grumpy? Frågade han mig.

Jag skrattade och satte på tv:n igen.

Dagen kunde nog räddas i alla fall!

 

Chaz och jag gick på bio, en komedi blev det. Riktigt rolig, tror jag skratta så jag grät några gånger!

Det pinsamma var att ibland var det bara jag som garvade, tillexempel när den yngsta dottern kommer ut i hårdrockskläder och alla är typ tysta så kommer jag där och asgarvar.

Chaz verkade i all fall ha ganska kul! Det hade jag också.

Vi tog en promenad och gick ner till stranden.

Plötsligt fick jag en idé.

-      Hey, want to do something crazy? Utbrast jag och mina ögon lyste i sommar dunklet.

-      Of course! Just tell me first! Svarade han och hans ögon lyste nästan lika mycket som mina.

-      LET’S SWIM!! Skrek jag och kastade av mig mina shorts och mitt linnet.

Chaz var inte sent i efter mig.

Vi skrattade och jagade varandra i vattnet.

När jag stannade för att hämta andan såg jag någon stå uppe på stranden. Det fanns inget tvivel om saken.

En känsla inom mig tog över.

Jag ville bara springa fram och krama honom, säga förlåt, be om ursäkt för att det inte var han som var här ute med mig. Berätta att jag hade ljugit, det fanns bara ett vi, och det var han och mig.

Men det gjorde jag inte, jag sprang inte upp på stranden. Jag fortsatte bara att busa med Chaz och när jag tittade upp igen, var han borta.

 

Sometimes, I cry at night ’cause you aren’t beside me…

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Räkna med sena upplägg, hinner bara med det   
Men det är så kul o skriva så jag tar mig tiden   

Puss på er!   

 

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards