minaberattelser

Alla inlägg den 2 november 2011

Av minaberattelser - 2 november 2011 14:00

För det första: Jag stöter verkligen inte på Justin?

För det andra: Bara för att hennes kompisar säger det betyder det inte att det är så.

För det tredje: Han kanske inte passade med de tjejerna?

Jag visste att det inte var sant.

Så varför kändes det som om det inte var det?

--------------------------------------------------------------------------------

Skoldagen gick vidare och jag mötte varken Justin, Chaz eller Ryan på hela dagen.

Jag satt på franskan och klockan ringde, alla samlade ihop sina saker och gick ut genom dörren.

-      Amira? May I talk to you for a second? Frågade mrs Odina.

-      Uhm, sure…, svarade jag och gick fram till katedern.

-      Your´e doing great in French class, and there is a boy from Spanish who wanted to take French, so would you do me the honor to tudor him for a couple of weeks?

-      Oh, yes of course! Svarade jag snabbt och log ett bländande leende mot mrs Odina.

-      Great! Off you go!

Jag gick ut från klassrummet och fortsatte snabbt till mitt skåp.

När jag hade lagt i mina böcker slängde jag igen skåpet och hoppade till när jag märkte att det stod någon bakom mitt skåp.

-      HEY! Don´t scare me like that Justin? Next time I might scream…, sa jag och log retsamt mot honom.

-      Well, don´t you just love hearing your own scream? ;) svarade han och log retsamt tillbaka.

-      Mahh…don´t know about that one!

Justin skrattade och la sedan armen runt om mig.

-      Lunch time!! Sa han och vi började gå mot matsalen.

Justin hade fortfarande armen runt mina axlar, jag njöt av det, och log, stort.

Det var då jag kände en blick från höger, jag tittade snabbt dit och såg tjejen som hade snackat med mig tidigare idag.

Hon såg…ledsen ut.

Det var då jag förstod…, hon var en av tjejerna som hade blivit dumpad av Justin, det var därför hon hade kommit fram till mig.

Mitt leende stelnades när jag sedan såg hur hon snabbt vände på klacken och marscherade iväg.

-      What´s up with that girl? Frågade jag Justin som snabbt tittade åt höger och såg när tjejen precis vek av till vänster i korridoren.

-      Oh…You´re talking about Amanda huh…? Well, what can I say, we had something going on and we dated, but it just didn’t…click…, svarade Justin mig och såg lite besvärad ut.

-      So that´s why she didn’t want me to talk to you! Utbrast jag innan jag hann tänka mig för.

-      She did what? Sa Justin och stannad mitt i farten.

-      Uhm…nothing, she just…well she said you were a player and stuff like that…, sa jag lågt.

-      Well…did you believe her? Frågade Justin och när jag flackade lite med blacken såg han plötslig lite sårad ut.

-      Of course I didn’t, I mean, why should I, like I don’t even know that girl, and I barely know you either so…, försvarade jag mig snabbt.

-      Good, oh yes, lunch…are you coming? J

Jag nickade bara och Justin gick lite före mig. Jag såg att han var ganska sårad.

Mitt samvete var inte det bästa just nu, så jag tänkte snabbt innan jag joggade fram till honom och fattade hans mjuka hand.

Justin vände huvudet mot mig och log.

Fjärilarna i magen började flyga runt igen.

Jag var helt säker.

Den ända gången en kille har fått mig att känna såhär var Joel i sexan. Då var jag verkligen kär.

Jag var det nu också, kär.

I Justin.

Som jag bara hade känt i några dagar…

Jag som inte trodde på kärlek vid första ögonkastet…

 

På lunchen satte sig jag och Justin vid Ryan och Chaz. De snackade om någon hockey grej som jag var totalt ointresserad av.

Jag åt min lunch under tystnad och killarna fortsatte att babbla på.

-      Hey, Aimz, do you play any sports? Frågade Ryan mig.

-      Oh I got an nickname now? Skrattade jag, well I did play soccer in Sweden but now I don’t know where to play it so…

-      You can always play with us? Sa Chaz flörtigt.

Jag såg hur Justin ryckte till när han hörde Chaz´s tonläge. Han såg lite…svartsjuk ut.

Jag fnissade lite och satte mig närmare Justin.

Direkt såg han lite gladare ut och han vände sig om mot mig och log med hela ansiktet.

Han kanske gillade mig trots allt?

Vem vet, allt kan hända i en skola...

--------------------------------------------------------------------------------

I`M BACK PEOPLE! :DDD

Hoppas ni förstod min paus :DD

Puss påer älsklingar

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards