minaberattelser

Alla inlägg den 18 november 2011

Av minaberattelser - 18 november 2011 15:33

När jag stannade för att hämta andan såg jag någon stå uppe på stranden. Det fanns inget tvivel om saken.

En känsla inom mig tog över.

Jag ville bara springa fram och krama honom, säga förlåt, be om ursäkt för att det inte var han som var här ute med mig. Berätta att jag hade ljugit, det fanns bara ett vi, och det var han och mig.

Men det gjorde jag inte, jag sprang inte upp på stranden. Jag fortsatte bara att busa med Chaz och när jag tittade upp igen, var han borta.

 

Sometimes, I cry at night ’cause you aren’t beside me…

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Chaz tillbringade natten hemma hos mig.

Vi satt uppe och tittade på film hela kvällen och vi hade det riktigt mysigt.

Jag var glad att jag hade någon som Chaz i mitt liv. Han var verkligen super.

På allt. Verkligen.

Underbar, min bästa vän.

På morgonen satte jag på min mobil. Jag hade haft den avstäng i två dagar nu. Så att jag inte skulle plågas ifall Justin hade skickat något sms.

Men nu satte jag på den.

Nästan direkt plingade det till.

I know you didn’t mean does words, there is just us, not someone else. And I wasn’t cheating on you. I swear. Please talk to me Amira.”

Ett av de tio sms:en han hade skickat.

Jag suckade och raderade dem alla.

Efter det gick jag in i köket och började göra pannkakor. Jag var verkligen bäst på att göra pannkakor!

#justsaying ;)

Precis när jag vart klar med den sista pannkakan plingade min mobil till.

I know we broke up Amira, but I just can’t stop thinking of you…You should know I love you. I’ve done that for a while now. And I wanted the perfect moment to say it. But I guess I waited for to long. I’m sorry. If you let me talk to you I can explain everything. Just answere this message and I’ll know you’re actually reading this.

Remember I love you hunny-bunny…<3”

Min underläpp darrade.

Jag saknade honom.

Det gjorde jag.

Men jag vill inte sakna honom. Inte efter det han hade gjort mot mig.

Och jag visste det själv, det skulle bli svårt att släppa in honom i mitt liv igen.

Jag ryckte till när jag hörde Chaz’s röst från sovrummet.

-      I’m in the kitchen! Svarade jag snabbt och efter bara några sekunder hörde jag Chaz’s små dunstningar komma närmre.

-      Good morning! Utbrast han imponerat när han såg mina pannkakor.

-      Haha,yes, good morning! Svarade jag och såg när han slukade pannkaka efter pannkaka.

Jag tog upp min mobil igen.

Snabbt skrev jag in ett svar.

Sure I’ll talk to you, but you better have a good dame explanation.

If not, I’ll not give you another chance.”

Sedan satte jag mig ner vid Chaz och hjälpte honom äta upp de sista pannkakorna.

-      I’m sorry Amira but I have to go. Will you be alright? Sa Chaz när han sneglade på klockan.

-      Of course I will. I’ll see you later! Svarade jag och kramade han adjö.

Chaz gick ut genom dörren och precis när han stängde den plingade det till i mobilen.

The park at three?I will have a good explanation.”

Jag fick beslut ångest. Skulle jag våga träffa honom?

Men jag ville veta vad jag hade fel i.

Hur han inte kunde bedra mig med någon annan.

Jag såg lappen, det tänker jag påpeka.

”I’ll meet you there.”

Jag tryckte snabbt på skicka och sedan sneglade jag upp mot klockan.

Två.

Bara att börja göra i ordning sig lite.

 

If you really love me, then show it. I don’t have the time to wait for the perfect moment.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera? :)

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards