minaberattelser

Alla inlägg den 7 november 2011

Av minaberattelser - 7 november 2011 15:00

När jag kom gåendes till mitt skåp märkte jag att det redan var någon som stod där.

Justin.

Han såg både väldigt arg ut och väldigt, väldigt sårad ut.

Jag visste exakt vad som skulle sägas.

 

Var detta slutet på mitt och Justin’s förhållande?

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag gick fram till mitt skåp och precis när jag stannade vid honom höjde han blicken.

Han hade något tomt i ögonen.

Det gjorde ont i mig, jag hade inte ens hört hela grejen och jag hade redan gjort Justin sårad.

-      How could you? Viskade han.

-      I…I didn’t mean to hurt you, I swear. But I just felt like…you and Ryan where against Chaz, and I felt so sorry for him. And I know that I might have done some wrong choices but you should really know that I absolutely didn’t mean to hurt you Justin, sa jag tydligt.

En tår trillade ner för Justin’s kind, han förstod inte varför jag hade gjort som jag hade gjort.

Jag tog ett steg närmare och Justin backade ifrån mig.

Känslorna som vällde upp i mig var inte behagliga.

Tårarna forsade ner för mina ögon och det såg ut som om Justin var på vippen att säga något, istället gick han bara därifrån.

Jag sjönk ner vid mitt skåp och bara önskade att det där inte hade hänt.

Tårarna forsade ner för mina kinder.

Jag sneglade upp mot klockan, snart halv tre.

Om jag inte var här ifrån innan klockan halv tre skulle jag behöva möta alla tjejerna.

Snabbt tog jag alla mina grejer och gick ut ur skolbyggnaden.

När jag gick runt hörnet såg jag hur Ryan och Justin stod och snackade med varandra.

Utan att tänka stannade jag vid hörnet och lyssnade på deras konversation.

-      I don’t know buddy, like, she didn’t even know what she was getting in to, and yes, she was in it before she even knew it, but…I mean, why didn’t she choose my side? Sa Justin och han såg verkligen förstörd ut.

-      Dude, no hard feelings but, if I were you, I would so dump her! Sa Ryan och himlade med ögonen.

-      What? No…I couldn’t…, mumlade Justin.

-      Why couldn’t you? She hurt you right? And Amira only means trouble for us, she spitted our group? We three have stuck together sins kindergarten!

-      I know man, but…she just means something for me…maybe I should just apologize…

-      Are you kidding me? That’s the last thing you should do, she will come begging for mercy after this, and then, you dump her! Sa Ryan och log stort.

Justin stirrade på honom, hans ansiktsuttryck var helt förändrat.

Han skakade på huvudet och sedan började han skratta.

Men det var inte ett glädjefyllt skratt. Mer ett kallt.

-      I knew it. You don’t want to see us together. It’s not Amira’s fult at all, it’s you Ryan, really? You almost did it, but here I am, going to Amira, I’m going to apologize! And explain EVERYTHING! Have a good weekend! Sa Justin och började gå därifrån.

Redan då fattade jag att båda två skulle få syn på mig om jag inte gömde mig snabbt.

Bakom soptunnan blev mitt gömställe.

Justin gick förbi mig men såg mig inte, först gick han in i skolan och letade.

Då tog jag mitt tillfälle.

Jag stack därifrån. Det skulle ju se lite konstigt ut om jag inte var hemma, eftersom jag inte var på skolan längre.

 

Väl hemma var det många tankar som snurrade runt i mitt huvud.

Jag damp ner på soffan och sedan satt jag bara där, i säkert tjugo minuter, tills det ringde på dörren.

Snabbt reste jag mig upp och öppnade dörren.

Där stod Justin.

Han drog handen genom håret och sedan tittade han på mig.

Han såg mina röda ögon, Justin var inte dum, han kunde lägga ihop två och två.

-      Hunny I’m so sorry! I can explain everything, but first of all…may I come in?

-      Oh ofcourse Justin, and I would love to hear the whole story.

-      I bet you would, It’s all pretty complicated though, and it’s all about you. It seems that I’m not the only one who like  you. I got competition.

-      Oh yeah? Well then, tell me everything.

 

-      This morning Chaz came up to me and said that he thought he was in loved with you. I liked that he was honest, but I went so angry at him, ‘cause you were mine, and Ryan took my side. And then we had this huge fight, like not fight-fight, more like a girl-fight, no fens though, and well it ended up with Chaz going to the singing without us, and then when we came there, I saw you guys hugging, so I got jealous. And that’s pretty much it.

-      Justin, you are lying, there is something more. I heard your conversation with Ryan today after school.

-      Well, I was going to taking that one up to. But now I don’t need to I guess.

 

Jag kramade honom och kysste honom sedan länge.

-      I can’t believe I didn’t got to feel your lips against mine today! Utbrast Justin efter kyssen

-      Bad luck I guess! But hey, I’m off from my job today and the whole next week! ‘Cause of the weekend! So…you want to hang out the whole weekend? Kvittrade jag glatt.

-      Oh you bet I want to! Skrattade Justin och kysste mig igen.

 

På kvällen tittade vi på en film.

 

I love how our hands fits each other’s perfect.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentera? :)

Presentation

Tjenis Penis!

Här skriver jag fin-fina berättelser.

Om du har lust att skriva med mig, eller har idéer till berättelsen/erna så är det bara att skriva din idée, eller om du nu vill skriva med mig, i kommentars rutan!

Ha så roligt, puss hej leverp

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vilken berättelse tyckte du var bäst?
 I'm the king of whatever I want to be
 First step 2 forever
 Paradise
 Raise your voice
 Soulmates?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14
15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards